Според повечето британци, заетият келнер, който кара клиентите си да го чакат, е най-досадното нещо, което им се налага да изтърпяват по ресторантите.
Освен начумерения, незаинтересован персонал, сред другите неприятни и дори отблъскващи видове поведение по заведенията за хранене са лошата телесна миризма, пиянството и кашлицата.
Тъй като навлизаме във ваканционния сезон и много хора са планирали да прекарат някой от предстоящите празници в приятна компания в някой ресторант, интересно е да видим какво се счита за дразнеща практика в заведение, според британците.
Въпросните неприятни модели на поведение могат да осуетят приятното ви прекарване в ресторанта и дори храната да е била отлична, пак да не останете особено доволни заради неприемливата атмосфера. Лошото е, че повечето от тези дразнещи навици си остават безнаказани и няма какво да се направи за предотвратяването им.
В анкетата са участвали близо 1000 британци, а самото изследване е изготвено от кулинарния критик Бари Вербер, който предупреждава съдържателите на заведения за хранене, че ако искат да успеят в бизнеса, трябва да създадат приятна атмосфера, в която хората да могат да се отпуснат.
Ето и топ 10 на най-неприятните неща, на които клиентите са подложени в ресторантите, според въпросното проучване:
1. Твърде любезен сервитьор, който си проси бакшиша.
2. Твърде нехаен сервитьор, който не обслужва клиентите си или ги пренебрегва заради други.
3. Лоша телесна миризма, идваща от друг клиент или от келнера.
4. Кашлица, духане на носа.
5. Фамилиарничене на келнера с клиентите.
6. Воденето на шумен разговор по мобилния телефон.
7. Други клиенти, които се намесват в разговора ви или търсят контакт с вас.
8. Пиянство.
9. Ругаене или проява на грубост от страна на друг клиент.
10. Неподходящо, вулгарно облекло на друг клиент.
11. Употребата на електронни цигари.
12. Говорене на висок глас.
Според проучването британците рядко дават втори шанс на заведение, което не са харесали от първия път, като винаги доброто съотношение качество-цена е основната характеристика, която би ги привлякла отново в ресторанта.
Под качество обаче не се разбира само добре приготвена храна, но и професионално обслужване и приятелска атмосфера. Авторите на проучването предупреждават собствениците на ресторанти, че те трябва да имат предвид въздействието на отрицателните мнения в социалните медии и да не ги допускат, ако искат да развиват наистина успешен бизнес.














Зодиите и подходящите есенни десерти
Радев: България е определяна като "силициевата долина на Балканите"
"Левски" - ЦСКА на 8 ноември – важна информация за билетите
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Милан дава два месеца на Хименес и после го гони
Нов български колос? ЦСКА 1948 отправи страховити заплахи към Левски, ЦСКА и Лудогорец
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар
Лина
( преди 10 години )