IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Бизнес уроци от клана Кардашян

26 октомври 2015 09 45

Какво можете да научите за успеха от най-известното риалити семейство в САЩ?

Снимка: Cosmopolitan

Снимка: Cosmopolitan

Какво можете да научите от сестрите от клана Кардашян-Дженър? Дори да не ги харесвате трябва да им признаете, че имат перфектен бизнес нюх и направиха милиони долари без да имат някакъв определен талант.

Те просто създадоха своя запазена марка, успяха да я развият, да я наложат и да я усъвършенстват, подобно на много други компании.

В крайна сметка всичко опира до брандинг, маркетинг и продажби – просто сестрите Кардашян го правят по малко по-различен начин.

Важното е, че те са брилянтни, когато става дума за налагане на собствена марка. Те знаят как да „предлагат“ себе си, така че да спечелят пари от това и именно в това се крие техният успех.

Ето и няколко полезни бизнес урока, преподадени от най-успешния риалити клан в света:

Заложете на нещо различно, което да започне да ви продава като продукт:

Първоначално Ким Кардашян и семейството ѝ мечтаеха за вниманието на медиите. За да привлекат вниманието на журналистите, те се нуждаеха от нещо интересно, различно и скандално. И какво смятате, че измислиха – продадоха на медиите секс касетата на Ким с тогавашното ѝ гадже Рей Джей. Според слуховете лично майка ѝ Крис Дженър е измислила този ход.

Разширете мрежата си.

След като вече набра малко популярност, Ким започна да се държи като знаменитост, въпреки че беше едно обикновено момиче без особен талант. Тя не е певица, нито актриса, нито модел, но пък се намести в среда на знаменитости и постепенно се превърна в такава и самата тя.

Създайте си своя запазена марка.

След като Ким привлече вниманието на медиите, тя си създаде модна марка и профили в социалните мрежи. Идеята ѝ беше да спечели колкото се може повече последователи, за да може да започне да задава и определя тенденциите. Това стои в основата на нейния успех.

Обичайте феновете си.

Ким Кардашян не обръща внимание на хейтърите, но затова пък уважава много своята публика, която нараства с всеки изминал ден. Разбира се, за това много ѝ помага семейното риалити шоу, в което сестрите Кардашян се държат като обикновени хора със стандартни проблеми.

Създайте си отбор.

След като медиите се влюбиха в Ким и я превърнаха в знаменитост, тя започна да вкарва и сестрите и майка си в тяхното полезрение. За това отново помогна шоуто им, което обаче нямаше да се гледа толкова много, ако не беше Ким.

Уверете се, че предприемате смели и рисковани ходове.

Ким винаги е готова да се снима гола. Кейтлин (Брус Дженър) смени пола си пред очите на обществеността, за да бъде верен на себе си. Подобни смели ходове се харесват от хората, които искат да виждат звезди, готови да се борят със статуквото. Хората обичат противоречията, а това е акцентът на марката на семейство Кардашян.

Притежавайте това, което правите.

Кланът Кардашян нямаше да е толкова богат, ако някой друг продуцираше риалити шоуто им. Те сами са си създали своята марка и са нейни абсолютни собственици.

Партнирайте си с успешни хора.

Ким винаги гледа да си партнира с талантливи, успешни хора и да се обгражда с професионалисти. Тя не прави компромис в това отношение, а винаги се цели нависоко и внимава с какви хора общува. Нейната мечта още преди 10 години беше да заснеме корица за Vogue. В крайна сметка тя намери път към сърцето на Анна Уинтур и въпреки че много хора я смятат за кичозна, тя се снима за модната библия и то два пъти.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари