IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

10 ясни знака, че сте ужасен служител

31 август 2016 08 20

Дори и да не се чувствате такъв

Снимка: outnow.ch

Снимка: outnow.ch

Някои служители са по-добри, по-работливи и по-кадърни от други и това е нормално, но има и такива, които попадат направо в графа "кошмар за работодателя".

Има служители, които са едновременно некадърни, мързеливи, вечно недоволни и негативно настроени към колеги, шефове и компания.

Ето и 10 характеристики на едни наистина кошмарен служител:

1. Точността не е сред вашите качества

Независимо дали забравяте важни срокове, дали закъснявате за работа и срещи, дали обичате да се разтакавате и да губите ценното време на колегите си, ако го правите - вие едва ли сте много харесвани в офиса.

2. Все се извинявате за нещо

Има една латинска поговорка, която гласи: "Excusatio non petita accusatio manifesta." Грубо тя се превежда като "Който се оправдава, всъщност се обвинява." Не разчитайте с оправдания да накарате другите да ви простят некомпетентността. 

3. Задоволявате се с минимума

Ако гледате да полагате минимални усилия в офиса, колкото да избегнете уволнението, то вие определено не сте най-добрия служител на фирмата. Ако шефът ви иска повече от вас, а вие реагирате с раздразнение, явно работната етика ви куца. 

4. Обичате да клюкарствате

Не всички клюки са лоши, но все пак ако обичате подлите сплетни зад гърба на шефове и колеги, вие едва ли имате добра репутация в офиса.


5. Смятате, че сте най-умният човек в офиса

Има хора с вродено самочувствие, които се имат за по-интелигентни от другите. Ако обаче те са едновременно с това са арогантни и надути, едва ли другите обръщат внимание на интелекта им.

6. Не вярвате в целите на компанията, за която работите

Ако смятате, че целите на вашата компания са глупави и мислите изпълнителния си директор за идиот, то вие само си губите времето в тази фирма. Най-добре започнете да си търсите друга работа.

7. Видимо сте по-малко продуктивни от колегите си

Ако повечето ваши колеги успяват да свършат видимо по-голям обем от работа от вас и то всеки един ден, вероятно просто не сте за този офис.

8. Не се разбирате с повечето си колеги и шефове

Възможно е проблемът да е в другите, но е възможно и вие да сте основният проблем в подобна ситуация.

9. Все гледате да се отскубнете по-рано от работа

Ако все си гледате часовника към края на работния ден и все се опитвате да се измъкнете малко по-рано, може би не ви пука достатъчно за вашите отговорности и ангажименти в работата.

10. Постоянно мрънкате на шефа си

Всички работни места са свързани с някакъв вид договаряне - за заплата, за бонуси, за работно време, за обем от задачи и т.н. Въпросът е служителят да не си измисля нови искания всеки ден, без реално да добавя голяма стойност към компанията.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари