IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

10 знака, че сте най-досадният колега в офиса

10 ноември 2016 14 00

И че другите едва ви търпят

Снимка: outnow.ch

Снимка: outnow.ch

Във всеки офис има като минимум един ужасно досаден или неприятен колега, който успява да дразни всички, макар и да няма никакво намерение да се откаже от работното си място.

Лошото ще е, ако вие сте този дразнител, без да си давате сметка за това. Помислете и върху тази вероятност.

Ето и 10 знака, че вие сте досадникът в офиса:

1. Винаги говорите на висок глас в офиса, дори и по телефона

Възможно е да не осъзнавате колко шумни сте за околните. Ако всички колеги в офиса ви знаят повечето подробности от личния ви живот, вероятно са ги чули лично от вас, докато сте разисквали проблемите си по телефона.

2. Редовно създавате драма в офиса

Има хора, които умеят да създават драма около себе си, чрез прекалено емоционални реакции или чрез свръхентусиазъм. Често това е вид театър, който не се приема добре от всички в офиса. Някои хора просто не могат да издържат честите и бурни промени в настроението на хората, с които работят в непосредствена близост.

3. Постоянно критикувате колегите си

Критикуването и заяждането с колегите няма да ви направи любимец в офиса. Това си е вид психически тормоз и ако го упражнявате върху хората, с които работите, те тайно или явно ще ви мразят. Внимавайте и с черния хумор, не всеки го разбира.

4. Смятате се за свръхзабавен

Ако все се опитвате да пускате шеги и закачки в офиса, но усещате, че хората не умират от смях, а по-скоро ви гледат с досада и съчувствие, може би тези шеги не ви се получават. Не всеки обича да слуша вицове, а и не всеки умее да ги разказва добре.

5. Бюрото ви прилича на кошче за отпадъци

Някои колеги са наистина по-мърляви и разхвърляни от други. Не е нужно бюрото ви да блести от ред и чистота, но ако то е отрупано с боклуци и хранителни отпадъци, шансовете ви да сте неприятен за колегите си, които седят в близост до вас, са големи.

6. Бюрото ви е вечно празно

Има колеги, които си взимат дълга обедна почивка и още 10-ина по-кратки за по кафе, разходка или цигара. Тези прекъсвания във вашия работен процес може да не ви притесняват, но със сигурност правят впечатление на вашите колеги. Рано или късно, те ще започнат да се дразнят от вас и от това, че работите по-малко от тях.

7. Все се опитвате да сте в светлината на прожекторите

Има колеги, които все гледат да си бъбрят с шефа или все се хвалят с постиженията си и като цяло все гледат да са в центъра на вниманието. Може да сте много горди от себе си и работата си, но внимавайте с хвалбите си да не настроите колегите си. Не парадирайте с усилията си, за да не си създавате врагове в офиса.

8. Подслушвате колегите си

Не е добре да си пъхате носа в чуждите дела, да подслушвате разговорите на колегите си, да взимате пощата им и да я отваряте, да разглеждате нещата/вещите по бюрата им, да надничате към монитора им и т. н.

9. Говорите само за себе си

Със сигурност ще се превърнете в досадника на офиса, ако непрекъснато говорите за себе си, децата си, домашните си любимци и изисквате вниманието на колегите. За другите няма да е приятно и ако все гледате да обсъждате с тях личните си работни задължения, тъй като те самите също си имат работа и нямат време за губене да слушат излиянията ви.

10. Не приемате дори градивната критика

Ако винаги, когато някой в офиса се опита да ви посочи грешките по един градивен и полезен за вас начин, а вие му се нацупите, това може да ви превърне в мразен колега. Опитайте се да не бъдете чак толкова чувствителен и докачлив. Добре е да можете да приемате и осъзнавате грешките си и да се учите от тях.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари