Блогърът и модел Грейс Виктори, която взе участие в рекламна кампания на Nike, отговори на потребителите в социалните мрежи, които критикуват нейната фигура и начин на живот, пише Daily Mail.
„Критиките към мен и моята приятелка (друг модел, участващ в кампанията) е смешна. Ще се смеем на всички по пътя ни до банката“, написала тя, с което искала да обясни големия си хонорар за снимките.
Виктори е част от манекенките, които представиха за първи път в историята на спортната марка колекция дрехи за пълни жени.
След като рекламата видя бял свят, в интернет Грейс бе засипана от недоволни хора, които я обвиняваха за дебелината ѝ и за нездравословния ѝ начин на живот.
Именно на тези коментари американката отговори на своята страница в Twitter.
По-рано този месец стана ясно, че в колекцията на спортната марка са участвали над 200 модела за пищни жени.