Независимо дали работим от 9 до 6 или прекарваме по 12 часа в офиса, предварителното планиране и осигуряване на най-важните неща, може да ни осигури комфорт и да подпомогне продуктивността ни.
Най-хубавата част е, че не бива да харчим много пари, за да бъдем подготвени за спешни случаи или други въпроси, с които може да се сблъскаме.
1. Дъвка или ментов бонбон
Според невролози дъвката се свързва с по-голяма бдителност и по-добро настроение. Така можем да преборим умората и сънливостта по време на работа и да подобрим производителността си. Освен това дъхът ни ще бъде свеж. Препоръчително е да купуваме дъвка без захар.
2. Дезодорант
Докато стигнем до офиса сутрин, има риск да се изпотим, а до това може да доведе и работният процес, ако е прекалено напрегнат. Важно е да поддържаме добра хигиена и приятен аромат на тялото. За тази цел е добре да имаме дезодорант в бюрото си. Никога не знаем кога може да ни потрябва.
3. Резервно зарядно и слушалки за телефон
Има дни, когато се налага да изтичаме от дома си набързо, а по-късно да разберем, че сме забравили зарядното устройство или слушалките на телефона си.
Това може да причини множество неудобства през деня. Така че е добре да инвестираме в допълнителен комплект зарядно устройство и слушалки, които да държим в чекмеджето в офиса.
4. Списък със задачи
Да си поставим малки и лесни за изпълнение цели, които да постигаме всяка сутрин, веднага щом стигнем в офиса си. Можем да си купим бележник или да държим преносим компютър на бюрото си, за да създадем списъка със задачи и да си припомним какво трябва да бъде завършено всеки ден.