Жените, които работят в офиси, откликват повече на призивите за благотворителност в сравнение с мъжете. Това показват резултатите от анкета във Великобритания, пише Reuters.
Според изследването, около 66 на сто от жените дават пари за благотворителност на работното си място, докато това се отнася за 49 на сто от мъжете.
Проучването обхванало 1079 души във Великобритания и е извършено от компанията YouGov. Резултатите показват, че близо 60 на сто от служителите изразходват по около 46 британски лири годишно, за да откликнат на призиви за благотворителност на работното си място, като купуват сладкиши, чрез директни дарения или спонсориране на колега.
„Призивите за благотворителност са голяма част от културата на работното място. Милиони от нас са спонсорирали колега, който събира средства за добра кауза.
От предишни проучвания знаем, че призивите за благотворителност на работното място не само предоставят възможност за подкрепяне на добри каузи, но и повишават духа“, заявиха авторите на изследването.