Повечето от нас не обичат самохвалството, затова може да бъде трудно да се оценим като служител. А всеки би искал да знае стойността си. Да поискаме обратна връзка е добра идея, но понякога това може да не е толкова лесно.
Как тогава да разберем дали се справяме добре на работното място? Предлагаме някои признаци, които говорят, че сме ценен служител.
1. Разбираме се с колегите си
Не само е удоволствие да бъдем в офиса, но сме и страхотен отборен играч. Това най-вероятно означава, че се вписваме идеално в културата на организацията.
2. Честни сме
Добрите шефове обичат служителите с почтеност. Говорим искрено и почтено пред прекия си ръководител и колегите си и най-важното – не използваме непочтени подходи, за да постигнем целите си и да вървим напред.
В организациите с токсични култури, честността може да бъде пренебрегвана, дори и да ни създаде проблеми. Но когато сме в компания със висока етика, има голяма вероятност честността да се изплати в дългосрочен план.
3. Не спираме да се усъвършенстваме
В определен момент повечето от нас се настаняват удобно в комфортната си зона. Добрите служители обаче никога не са доволни. Те непрекъснато научават нови неща, опитват нови подходи и се стремят да работят по-умно и по-ефективно. Те са малко неспокойни и винаги се стремят да се усъвършенстват.
4. На нас може да се разчита
Когато кажем, че ще направим нещо, държим на думата си всеки път. Надеждни сме и на нас може да се разчита, което ни прави безценни за важните проекти.