IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

glo™ – иновацията в нагряването на тютюна – вече и в България

19 октомври 2018 12 00

Снимка: ПР

Снимка: ПР

Бритиш Американ Табако представи на българския пазар glo™ – най-новото иновативно устройство на компанията за нагряване на тютюн. То предлага потенциално по-малко рискова алтернатива, тъй като при употребата му тютюнът се нагрява, а не изгаря.

glo™ е основният продукт на БАТ в категорията устройства за нагряване на тютюн. glo™ е уникален продукт по отношение на своя изчистен дизайн и практичност на използване: има един-единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, glo™ може да се ползва до 30 сесии.

Устройството нагрява тютюна до приблизително 240°C. Не го изгаря и затова не се образува пепел, като миризмата е много по-малко. Като резултат от нагряването се формира пара, която съдържа около 90-95% по-малко токсични вещества спрямо дима от конвенционална цигара, като това прави този процес потенциално по-малко рисков спрямо тютюнопушенето. glo™ използва Dunhill Neostiks™ – специални тютюневи стикове, разработени ексклузивно за устройството, така че да предоставят на потребителите автентичен тютюнев вкус с нагряващата технология на glo™. На българския пазар са налични три разновидности на стиковете: Navy Blue, Yellow и Green.

„Изключително сме горди, че БАТ България се присъединява към глобалната трансформация на тютюневата индустрия. glo™ е технология на бъдещето, която отговаря на очакванията на потребителите. Едно от основните му предимства е, че е иновативен и потенциално по-малко вреден премиум продукт, който е модерен и изключително лесен за употреба. Именно това го прави революционен продукт“ – коментира Мила Маречкова, Управител и Директор маркетинг и търговия, БАТ България.

Технологията на glo™ е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от работата на над 100 учени и експерти в различни области.

„През последните 6 години сме инвестирали над 2,5 млрд. долара в продуктите ни от следващо поколение, сред които е и glo™ – коментира д-р Джеймс Мърфи, ръководител направление „Намален риск“ на БАТ. – Провели сме редица обширни и задълбочени проучвания, които показват, че тези наши продукти отделят значително по-малко и по-ниски нива на токсични вещества в сравнение с конвенционалните цигари, а резултатите ни съответстват с тези на редица уважавани световни здравни организации.“

С пускането на glo™ на пазара в България страната се присъединява към нарастващия списък от държави, където устройството на Бритиш Американ Табако е вече в продажба. Сред тях са Япония, Южна Корея, Швейцария, Канада, Русия, Румъния, Италия, Сърбия, Хърватия, Казахстан, Украйна, Гърция, Чехия и Полша.

„Намираме се в много значим момент за нашата компания, а glo™ е част от основния ни фокус като компания – заяви Едуардо Кастанеда, Изпълнителен директор на БАТ България. – Българският пазар е изключително важен за БАТ в глобален аспект и вярваме, че най-важното нещо е, че glo™ може да донесе резултати в няколко насоки – за потребителите, които ще могат да избират между различни продукти с потенциално намален риск, както и за обществото, за което ще има резултат от потенциален прогрес за намаляването на вредата от тютюнопушенето.“

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари