IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Геройски постъпки на стюардеси

28 юли 2019 12 00

Служителите на авиолиниите наистина се превръщат в герои понякога

Снимка: iStock

Снимка: iStock

Стюардесите правят много повече от това да ви сервират напитки и храни. Те са обучени как да реагират в опасни ситуации и да ви предпазят от всичко, което се случва на борда.

Някои стюардеси обаче се опитват по всякакъв начин да направят полета ви по-лек и спокоен. Има множество истории, в чиито главен герой се превръщат мили дами и господа, които или се грижат за изплашено и плачещо дете, или пък съобщават инструкциите за безопасност по забавен начин.

Кеша Картър се превръща във фейсбук герой, когато отделя от времето си, за да се погрижи за 4-годишно дете. Тя е служител на Delta Airlines, а постъпката ѝ става известна след като Робин Смит публикува снимка на жената и сина ѝ в социалните мрежи.

„Тя постоянно идваше и го питаше какво прави и се опитваше да го накара да се почувства като нещо повече от пътник“, споделя майката на детето. Обратният полет на семейството се забавя, но на летището те срещат познато лице.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Frobyn.smith.792%2Fposts%2F10218994870485405&width=500" width="500" height="721" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

Детето веднага се прикрепя към Картър и започва да ѝ показва книжките си. „Показа ми една книжка, след което аз му прочетох още 10, играехме си с конструктора му и имитирахме животински звуци докато чакахме за полета“, споделя стюардесата.

Смит признава, че не е очаквала такова отношение и никога няма да забрави постъпката на Картър. „Това не беше в работното ѝ време. Можеше да си стои в стаята на екипа, но предпочете да се занимава със сина ми и това наистина трогна мен и съпругата ми“.

Друга стюардеса пък стига чак до „Шоуто на Елън“, след като клип с нея се появява в социалните мрежи. На видеото се вижда как Мери Коб дава инструкциите за безопасност с малко по-различен тон и доста шеговити забележки.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/TxNrizGdhtY" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

„Ако пътувате с малки деца... наистина ви съчувстваме“, казва тя, след което обяснява как пътниците трябва да използват кислородните маски. „Ако пътувате с повече от едно дете, изберете това, което смятате, че има повече потенциал и спасете него“.

Клипът е публикуван през 2014-а и вече има повече от 24 млн. гледания. Забавното клипче попада в радара и на водещата Елън Дедженеръс, която кани в студиото си Мери Коб и й подарява чек за 10 хил. долара.

Винаги е трудно, когато трябва да пътуваш с деца на дълъг път. Още повече това се превръща в изпитание, когато децата са повече и ти трябва да обърнеш внимание на всяко от тях. Такъв е случаят с една пътничка на хавайските авиолинии, която е пътувала до Лос Анджелис с трите си деца.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/lKYNkq1ZFqo" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

По средата на пътуването, най-малкото започнало да мрънка. То плачело в продължение на 30 минути, когато на помощ се притичва стюардесата Джина Рейс, която взима детето в ръцете си и започва да му пее. За Рейс, която сред колегите си е известна като „Майка Джина“ това е доста позната ситуация.

Тя има четири деца и е била сурогатна майка. Служителката беше поздравена лично от Хавайските авиолинии, а под поста им в туитър, доста хора изразиха възхищението си от стореното.

Спенсър и Ашър са служители на авиокомпанията JetBlue. Те стават известни на общността, когато Мишел Бърт пише писмо на компанията, в което изразява искрената си благодарност към тях. От написаното става ясно, че Бърт е пътувала заедно с кучето си – Дарси, когато на френския булдог му става лошо.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ftheeverydayjumpseater%2Fphotos%2Fa.1509384159301966%2F2110730245834018%2F%3Ftype%3D3&width=500" width="500" height="502" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

Езикът на Дарси започнал да посинява, което е сигнал за загуба на кислород. След като водата не помогнала за подобряване на състоянието, Спенсър и Ашър решават да сложат кислородна маска на кучето.

По принцип, това не е позволено, тъй като маските са предназначени за хората, но от JetBlue обявиха, че тяхната задача е да се грижат както за хората на полета, така и за техните любимци.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари