IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Истинският живот на един модел

19 февруари 2013 09 00

Близка среща с Рафаел Валентино

Рафаел в кадър от кампания на Levi's; Снимка: rafaelvalentino.com

Рафаел в кадър от кампания на Levi's; Снимка: rafaelvalentino.com

Рафаел Валентино е сравнително ново лице в модния бизнес, но с голям потенциал. Това показват и участията му в множество кампании на световноизвестни модни брандове. Още при първия си досег с модата, Рафаел се сблъсква с расистки предразсъдъци. Той носи в себе си афроамерикански, пуерторикански и египетки гени. Наложеното твърдение, че повечето мъжки модели са хомосексуалисти също не го подминава.

Изкушенията са на всяка крачка. Някои от тях обаче, могат да бъдат пагубни за кариерата. Един модел много бързо ще загуби своите качества на такъв, ако всяка вечер посещава нощни клубове и ходи на афтърпартита. Рафаел се старае да се храни здравословно, но понякога се глези, като към салатата си позволява да прибави пържени картофи и кола.

Когато навлиза в модата, Рафаел е принуден да свали около 15 килограма. Това е трудна задача за всеки човек, а какво остава за някой, който дори не е бил дебел. В началото модните агенти определили тялото на модела като „твърде меко, но не и дебело“. Рафаел трябвало да стегне корема си и да отслабне в лицето, за да бъде „годен“ за работа.


Всъщност стартът в кариерата му започва през 2010 година. След като се дипломира, младежът започва работа в офиса на кмета в родния си град Вашингтон, но не остава там за дълго. Майка му, която има модни амбиции за него още след като Рафаел завършва гимназия, дава нов тласък в живота му. Тя го изненадва с фотосесия. Следващото нещо, което бъдещият модел прави, е да изпрати снимките си на три от десетте най-добри модни агенции. Една от агенциите отговорила.

Рафаел започнал тренировки сутрин и вечер, за да се добере до желаната форма. Всеки месец той изпращал снимка на агенцията, за да покаже своя прогрес. Така, шест месеца по-късно, моделът стартират кариерата си.

Рафаел признава, че за някои кастинги и позиции цветът на кожата му се оказва проблем, а за други точно обратното. Лицето на модела става доста разпознаваемо благодарение на кампания на Levi's, в която модната марка залага именно на мултикултурата.

След няколко интервюта и наблюдения над ежедневието на Рафаел, автор на Ask Men пише за него: „Очевидно стереотипите са точно това – стереотипи. Преобръщайки ги с главата надолу, Рафаел може само да затвърди мястото си в модната индустрия като човек с отлична способност да съчетава добър външен вид и добра преценка“.

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари

Лиана ( преди 12 години )