IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Защо онлайн тирадите са безсмислени

22 март 2013 15 00

Стига с глупостите в интернет

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Интернет се превърна от феномен до необходимост в ежедневието на повечето хора. Онлайн пространството дава свобода на хората – те могат да се информират, забавляват, да изразяват своето мнение. Внимавайте обаче и помислете добре, преди да напишете нещо в интернет. Според ново проучване празнодумството в онлайн пространството озлобява хората.

Разбираме, че понякога ситуацията го изисква, например в случаите, когато се чувствате лично ощетени от някоя услуга. Вместо да публикувате гневно съобщение, изобилстващо от нецензурни думи обаче, заложете на някой далеч по-културен, спокоен и креативен начин, чрез който да изразите своята позиция. Опитайте следните стратегии:

1.Използвайте Twitter. Само 30% от туитовете за обслужване на клиенти получават отговор. Това означава, че някои компании вече се преориентират и започват да общуват със своите клиенти персонализирано в социалните мрежи. Например мениджърът на JetBlue е стратег, който отдава голямо значение на мнението на клиентите, изразено в интернет.

Затова той сформира екип към компанията, чиято работа е да отговаря на всеки туит. Така че, ако имате проблем с някоя фирма, опитайте да изразите мнението си по този начин. Ако не получите отговор в интернет, след като са минали 24 часа, свържете се по телефона.

2.Размерът има значение. Може би сте недоволни от обслужването в онзи малък бар? Отидете да говорите направо с управителя на заведението. Кажете му, че харесвате бара, но пък не сте доволни от някои неща. Малките бизнеси не могат да си позволят да губят клиенти, затова трябва да вземат предвид мнението ви, пише Men’s Health.

3.Насочвайте недоволството си към верния човек. Може би почти всеки човек има лош опит с мобилните оператори. Но да крещите на оператора по телефона, не е най-добрата опция. Това са хората, които стоят най-ниско в йерархията. Искайте да ви свържат с някой по-важен служител на компанията. Последният ви ход е да заплашите с предприемане на по-сериозни, съдебни мерки.

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари