IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мъжете залитат все повече по козметиката

21 юни 2013 14 40

Господата харчат почти наравно с представителките на нежния пол за разкрасителни продукти

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Повечето дизайнери и козметични компании се насочиха към красотата на мъжете. Том Форд пусна своя линия продукти за бръснене, а Марк Джейкъбс залага на унисекс продуктите. Следейки тези тенденции, не е изненадващо, че господата все по-често се оглеждат в огледалото и искат да бъдат описвани с думи като „красив", а не „мъжествен".

Ново изследване, направено на 1000 представители на силния пол в Америка и Великобритания, показва, че мъжете също усещат натиска на суетата и се стараят да бъдат красиви, пише Daily Mail.

Проучването е направено от маркетинговата компания J. Walter Thompson и според него 54 % от анкетираните използват ежедневно продукти за овлажняване на кожата и околоочен крем.

„Мъжествеността вече е размито понятие и силният пол все по-трудно може да определи за себе си какво е да бъдеш „мъж", казва Ан Мак, директор на компанията, направила изследването.

Данните от проучването сочат още, че 33% от мъжете използват продукти за епилация, 11 % си слагат бронзант, а 10 % ползват коректор.

Според статистиката на Euromonitor International (американска фирма, изследваща различните потребители) мъжете са похарчили повече от 5 млрд. долара за продукти за бръснене през изминалата година, половината от които са насочени към грижа за кожата.

Тенденцията е господата да употребяват все повече и продукти за разкрасяване, считани за женски.

Жените харчат средно по 3800 долара годишно за козметични продукти и маркови дрехи. При представителите на силния пол сумата е около 2760 долара, което прави с около 80 долара по-малко месечно, сочи проучване на RoxyPalace.com за 2012 г.

„Не бих стигнал толкова далече, да си слагам маска на лицето всяка вечер, но определено си купувам повече козметични продукти. Имам цял шкаф, за разлика от баща ми, който се ограничава до сапун и афтършейф", казва анонимен участник в изследването.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари