IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Възходът на връзката между чантата и мъжа

9 септември 2013 14 30

В модната индустрия се появи име за мъжката чанта и то е „murse"

Хю Джакман; Снимка: Splash News

Хю Джакман; Снимка: Splash News

Маркетинговата фирма е установила, че мъжете дават средно по 56 долара за ръчна чанта, а за сак отделят не повече от 35 долара. Сред знаменитостите, които прокарват тази тенденция са актьорите Райън Рейнолдс, Хю Джакман и музикалната и модна звезда Кание Уест.

Кание Уест залага на бляскавата марка Louis Vuitton; Снимка: Spalsh News

Все повече дизайнери включват в колекциите си подобни чанти, които могат да се носят на рамо или през глава и рамо. Чантите на Paul Smith започват от 990 долара, тези на Rag & Bone – от 400, докато на Zara са под 80 долара.

Разбира се, любимата марка на звездите – Louis Vuitton, продължава да бъде една от най-предпочитаните и от обикновените мъже, въпреки че е доста скъпа.

Може би причината мъжете да започнат да носят т. нар. „murse" е нарастващото количество от „умни" и ценни джаджи като ай-фони, ай-пади и т. н. и необходимостта от преносимо пространство за тяхното съхранение.

Райън Рейнолдс също има нужда от голяма чанта, в която да носи вещите си, може би заради тесните си джинси, в които едва ли има много място; Снимка: Spalsh News

Главният анализатор на NPD Маршал Коен казва в изявлението си, че нарастващата популярност на тесните дънки от типа „slim“, също може да бъде фактор мъжете да имат все по-голяма необходимост от място, където да си носят вещите.

„Мъжкото облекло стана такова, че не може да побере дори ключовете на своя притежател, а да не говорим за телефона му. Тази промяна в модата и в начина на живот определи нуждата на мъжете да носят чанта."

В галерията ни можете да видите модели от чантите за мъже „murse“.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари