Кое е по-важно – качеството на продукта или кой го рекламира? Ако нямате отговор на този въпрос, вероятно ще го получите като разгледате следващите снимки. Всички те са на мъжко бельо, като в тях позират обикновени британци, обути в същите продукти и направили същите пози като звездните мъжкари, които ги представят.
Бихте ли си купили боксерките на Бекъм, ако не ги рекламираше той? Вероятно не. Защото от рекламата няма да разберете каква е материята и колко качествени са те. Но гледайки съпруга на Виктория в целия му сексапил – татуирано тяло, плочки и добре моделиран пакет, вероятно ще си кажете, че и на вас (на половинката ви) ще стоят така и ще ви (го) направят толкова неустоим.
Вече закупили си продукта и поглеждайки се в огледалото ще видите разликата. Но какво пък? Поне ще имате частица от Бекъм! Или от Роналдо... Люнгберг и т. н.
Рекламната индустрия е един от най-големите манипулатори, ала вие имате глава на раменете си – понякога качеството и визията отговарят на рекламата, друг път не. И за да покаже разликата и въздействието на тази индустрия, в. Sun направи един малък експеримент.
Вижте как четирима британци се „изправиха“ срещу секссимволите Дейвид Бекъм, Дейвид Ганди, Фреди Люнгберг и Кристиано Роналдо:
От Дейвид лъха сексапил, а как ви изглежда мъжът до него? Бельото е от линията на Бекъм за H&M.
С това тяло и опасен поглед
Фреди Люнгберг рязко покачва температурата наоколо. Атлетът до него обаче далеч не е толкова апетитен. Бельото е на марката Calvin Klein.
Моделът Дейвид Ганди продава слиповете на Dolce &Gabbana като топъл хляб. Ала на другите господа едва ли стои по същия начин, особено в бяло!
Armani избра за свое рекламно лице Кристиано Роналдо и виждаме защо. Неговият „имитатор“ никога не би пожънал същия успех!
Снимки: The Sun