Може би не знаете, че тазгодишният носител на „Оскар“ за главна мъжка роля – Матю Макконъхи има моден бранд, в който предлага мъжка мода, както и своя собствена фондация, която подкрепя активния начин на живот сред подрастващите. Организацията на актьора спонсорира различни фитнес и уелнес програми сред средните училища в Щатите и Канада.

Марката и фондацията на Матю носят името „Just Keep Livin'“ (JKL). Дрехите от колекцията са много мъжествени и определено са за представители на силния пол, които имат приключенски дух и са активни по природа като самия Матю. Неслучайно две от имената на децата му от съпругата му Камила Алвес, носят смисъла на неговия бранд, а именно да продължаваш да живееш и като цяло да имаш вкус към живота.

Дъщерята на Матю се казва Вида (което на испански значи живот), а малкият му син е Ливингстън. Името на големия му син е Леви, което по-скоро значи дар от Бога, но пак има сходство в звученето с думата „live“ – живея.

Още по темата

Според последните слухове звездата от лентата „Клубът на купувачите от Далас“ е решил да разшири своя бранд като пусне тениски със своя израз – запазена марка „Добре, добре, добре“ („Alright, Alright, Alright“), с който започна речта си и при получаването на статуетката.

Лозунгът на 44-годишния актьор първо беше използван в статия за него в списание Dazed&Confused, но той я е споменавал и в много други свои речи през годините. Част от приходите от продажбата на тениските ще се използват от фондацията на Матю с цел благотворителност.

Вижте снимки от модната колекция на Матю (която за съжаление се продава само в САЩ и Канада) в галерията ни!

Снимка: pagesay.com