Известният брейк танцьор Брахим Заид е основното лице в новата кампания за канадския мултибрандов магазин La Maison Simons.
Бившето гадже на Мадона засне визии за всеки един от модните брандове, които се предлагат в магазина, като резултатът е зашеметяващ и спира дъха както на дамите, така и на много мъже.
Фотографът Дъглас Фрийман от творческата агенция Bernstein & Andriull е сътворил феноменални кадри, в които са представени новите колекции на Neil Barrett, Christopher Kane, Marc by Marc Jacobs, Paul Smith, Juun.J, Raf Simons и други модни марки.
Базираната в Ню Йорк креативна агенция, която стои зад проектите, е известна с работата си за световни модни брандове, като те често са нетрадиционни и поставят предизвикателства пред стилисти, фризьори, гримьори и модели. В този случай обаче работата на целия екип е била очевидно перфектна, като моделът е с основна заслуга за това.
Заснета в студиото на La Maison Simons в Монреал, кампанията представя новата мъжка селекция от модни марки за магазина под надслов „International Collections for Him“. В основата на концепцията на кадрите е гумената лента, която минава по средата на всеки кадър и танцьорът си взаимодейства с нея.
Решението е било вдъхновено от изображенията в кинематографията. Визиите са създадени за реклами на билбордове, в интернет, в печатни издания... Идеята на Дъглас Фрийман е била винаги във фокус да бъде лентата, независимо дали Брахим се е държал за нея или не.
Според фотографа, заслугата на Брахим е огромна, тъй като благодарение на неговите движения и езика на тялото му, са създадени невероятно красиви фигури, които демонстрират дрехите по специфичен начин. Работният процес е продължил 12 часа, по време на които танцьорът почти не е почивал.
Повече от интригуващите кадри с мъжка мода може да разгледате в галерията.