IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пол Уокър в защита на морските, девствени кътчета

21 август 2012 07 10

Актьорът е лице на аромата Davidoff Cool Water, с което се включва в инициатива за защита на райските кътчета от световния океан

Снимка: Davidoff Cool Water

Снимка: Davidoff Cool Water

Това лято стартира световна кампания "Love the Ocean", която представя новото партньорство между Davidoff Cool Water и National Geographic Society. Тази кампания подкрепя мисията за защита на девствените кътчета от световния океан и създаването на морски резервати, а конкретно през 2012 година е свързана с изследване на островите Питкерн в Тихия океан.

От началото на юли лимитирана серия продукти на Davidoff Cool Water за мъже и жени ще анонсират подкрепата на Davidoff за тази инициатива на National Geographic Society.

Всеки продукт от лимитираната серия Davidoff Cool Water ще има уникален код за достъп от вътрешната страна на картонената опаковка. С този код купувачът ще може да влезе в сайта www.love-the-ocean.com, където ще може да се възползва от геологистична апликация, с която да проследи точното местоположение на изследователя на National Geographic Енрик Сала в неговия рейд до островите Питкерн.

Енрик Сала, Снимка: Davidoff Cool Water

Повече информация за инициативата и партньорството с National Geographic Society, както и как могат да подкрепят каузата и да споделят любовта си към океана, потребителите могат да открият на Facebook страницата на Davidoff Cool Water.

Кампанията в подкрепа на това партньорство ще бъде насочена към печатните медии, телевизията и Internet и представя холивудския актьор Пол Уокър, който е и лице на Davidoff Cool Water. Пол е учил морска биология и е известен със страстта си към океана. Той ще вземе активно участие в световната медия кампания в подкрепа на програмата за изследване на девствените кътчета на океана.

Кампанията "Love the Ocean" стартира от 1 юли в медията и в магазинната мрежа.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари