В центъра на все повече модни и козметични рекламни кампании застават не модели, а звезди от киното или музикалната сцена.
До каква степен в това има скрита търговска цел, няма нужда да се коментира. Някои кампании успяват, други не съвсем.
Става ли Риана за модел (на Armani)? Какво значение има, след като едва ли ще се открие човек, интересуващ се или не от мода, който да не я познава.
А какъв по-добър начин да покажеш блясъка на стария Холивуд в моден каталог, от този да използваш красива актриса?
Дрю Баримор определено не е най-типичният избор, но точно заради това изненадата става още по-приятна.
Търговската верига за луксозни стоки Neiman Marcus, отново американска, озаглавява каталога си "Изкуството на модата".
Фотографът Норман Джийн Рой открива в Дрю изтънчената и елегантната й половина и я предоставя в серия красиви снимки.
Червенокосата прелъстителка се е превърнала в истинска жена, чувстваща се в свои води в Gucci, Prada, Emilio Pucci, Tom Ford...
Коментари