Неоспорим факт: яйцата са полезни и много добър помощник в процеса на отслабване и трупане на мускули. Те са богати на витамини и минерали, мазнини, протеини и са препоръчителни във всеки режим на хранене.

Ако хапвате само яйца обаче, в даден момент ще ви втръсне от това еднообразие, затова може да ги комбинирате с други продукти, които дори да увеличат ефекта им.

Яйца + овесени ядки

Не лоша идея е да хапвате яйцата си с овесени ядки. Те ще забавят храносмилането като провокират отделянето на храносмилателна киселина, която потиска апетита и засилва горенето на калории. Комбинацията на овесени ядки с яйца също така засилва метаболизма.

Яйца + спанак

Спанакът е изключително ниско калорична храна – около 7 калории на чаша – и е чудесна добавка към омлета ви. Богат на желязо, зеленчукът подсилва имунната система и метаболизма ви. Вече обогатеният на хранителни съставки омлет ще ви държи сити по-дълго време.

Яйца + кокосово олио

Докато маслото и олиото добавят много калории към вкусния ви омлет, кокосовото олио повишава горенето им с до 5%. Изследване показва, че над 30 участници са загубили 2.7 см за около месец, като всеки ден са поемали по 2 супени лъжици кокосово олио в продължение на месец.