Пауър Йога е американската версия на класическата Ащанга Йога.

Както самото име подсказва, Пауър Йога е предназначена за по-енергични натури.

Представлява последователност от различни енергични и акробатични пози за цялостнна тренировка на тялото.

Целта на този вид йога е да се раздвижат и контролират тоновете на мускулите и сухожилията, както и да се подобри циркулацията на кръв по цялото тяло.

Резултатът е стройна и гъвкава фигура.

Хората, които предпочитат Пауър Йога имат нужда от по-силно физическо натоварване. Упражненията са много по-сложни от класическата йога.

Пауър Йога се отличава от другите видове Йога по наблягане на физическото от колкото на психическото ниво.

Този вид Йога може да се практикува с цел освобождаване на тялото от стреса и напрежението в мускулите, за антицелулитна терапия, за стягане на коремните и други мускули на тялото.


Чрез различните асани се развива сила и издръжливост, използвайки собствената тежест на тялото, засилва се имунната система и се активира горенето на излишните мазнини, подобрява се концентрацията и волята.

Пауър Йогата е много повече от фитнес - придава гъвкавост на тялото и е особено полезна за спортисти.

Практикуването й осигурява пълно зареждане на тялото с енергия и сила. Освен това изпълняващият я получава усещане за вътрешен мир и спокойствие на всеки един мускул от тялото.

За да се постигнат желаните резултати и освобождаване от стреса и напрежението, е необходимо, Пауър Йогата да се практикува често и да има сериозно отношение към всеки асан.

Още здравни теми