Загубата на натрупаното тегло по време на бременността, не е мисия невъзможна. Това твърди 42-годишната индийска актриса, певица и мотиватор Раагешвари Луумба.

Тя казва, че лесно се е разделила с излишните килограми след раждането на последното си дете, като дори не ѝ се е налагало да ходи на фитнес. Ето и как е постигнала желаните резултати:

Правило 1: Обичайте корема си

Галете стомаха си всяка сутрин и му благодарете, че е износил здраво бебе. Важно е да обичате себе си и да изпращате позитивна енергия на тялото си.

Правило 2: Бъдете смела

Освободете бавачката, шофьора, чистачката... те не ви трябват. Прекарвайте повече време с бебето и съпруга си и се погрижете за дома си. Отслабването ще дойде натурално.

Правило 3: Вървете като войник

Забравете за автомобила и градския транспорт. Вървете до магазина. Вървете до кофата за боклук, Разходете малкото си съкровище в парка. Вървете, вървете, вървете... 30-минутно ходене се равнява на 150 изгорени калории.

Правило 4: Махнете мръсотията

Хващайте прахосмукачката и без извинения. Това е чудесно упражнение за ръцете ви, а чистенето с парцала помага на бедрата.

Правило 5: Бебешки фитнес

Поиграйте малко със своето мъниче. Легнете на пода и го вдигайте във въздуха, а после го поставяйте на гърдите си.

Сладурчето ви се учи да ходи? Бъдете плътно до него. Играчките са на пода? Започнете с навеждането!

Какво помага още?

Напади, скокове със събрани пети, сумо клекове, йога (вашето мъниче ще ви гледа в транс ), ритници от седнало положение.

Правило 6: Яжте, яжте и пак яжте

Не гладувайте и не обърквайте тялото си! То си има свой начин да свали излишните килограми. Атлетите не гладуват, те се хранят правилно и тренират.

Не залитайте по калоричните и нездравословни храни, а дръжте до себе си плодове, йогурт и зеленчуци.

Правило 7: Спете, когато и бебето ви спи

Ако в първите 6 месеца мъничето ви спи много, възползвайте се и почивайте с него, за да може да дадете време на тялото си да се възстанови.