Живеем на високи обороти и нямаме време за почти нищо през седмицата. Уикендът също минава сякаш за секунди без да успеем да му се насладим. А време за спорт? По цял ден зад бюрото и с умората вечер едва ли остава желание, а движението е здраве.

Без значение дали искате да отслабнете или да се стегнете, упражненията са тонус, издръжливост, енергия. И за да няма повече извинения, ви представяме 4-минутна програма с висок интензитет, която може да ви лиши от 5 кг за месец! Само трябва да сте постоянни и да правите 2 кръга от тези упражнения.

30 секунди бягане на място

Това може да ви послужи и за загрявка. Дръжте гърба изправен и движете и ръцете.

Клекове

Раздалечете стъпалата на широчината на раменете. Клякайте с изправен гръб, така че гърдите ви да не минават пред коленете, а коленете пред пръстите на краката. Направете 12 повторения.

Бърпита

От изправено положение приклекнете и опрете длани на пода. Те трябва да са на разстоянието на раменете една от друга. Опънете краката, сякаш заставате на лицева опора. Върнете тялото в изходна позиция като отскочите от пода. Направете 5 повторения.

Подскоци с разтворени крака и ръце

От изправено положение отскочете, така че краката ви да се раздалечат един от друг, а ръцете да дойдат над главата с пляскане. Приземявайте се на пети. Направете 15 повторения.

Напади

От изправено положение изпънете крак напред и се приземете на него, така че гърбът ви да е изправен и да не навеждате тялото напред към коляното. Върнете в изходна позиция. Направете по 8 повторения с всеки крак.

Лицеви опори

Застанете на висок планк с опънати в лактите ръце за опора и колене вдигнати от пода. Стъпалата трябва да са едно до друго, а дланите на широчината на раменете. Започнете да сгъвате в лактите като доближавате тялото максимално близо до пода. Дръжте гърба изправен. Изтласкайте в изходна позиция, без да повдигате дланите от пода. Повторете 10 пъти.

Имате ли сили за още един кръг?