IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Силата на индивидуалностите

26 август 2014 13 19

Новата кампания за есен-зима 2014 на Gap

Снимка: Gap

Снимка: Gap

Вдъхновени от незаменимата красота на индивидуалността и персоналния стил, Gap представят своята нова кампания за есен-зима 2014.

За да материализират своята идея, от американската марка наемат едни от най-известните лица от филмовата и шоу индустрия.

Американската актриса от филма „Момчетата от Медисън авеню“ - Елизабет Мос, Джена Малоун, известна с ролята си в „Игрите на глада: Възпламеняване“, Зосия Мамет от сериала на HBO, „Момичета“ и жената – икона, дъщерята на известния филмов режисьор Джон ХюстънАнджелика Хюстън.

Темата и съответното заглавие на новата кампания разкриват идеята за „Нормално облекло“, или това, което всяка една от дамите разбира за своя непретенциозен силует.

Индивидуалността на всяка една от актрисите е пречупена през иконичните за американската марка разнообразни предложения от деним, леки връхни дрехи и практичен топ.

Ежедневната и „нормална“ стилистика на рекламните лица е заснета на удивителен фон, вариращ от златни пясъци и морска шир, през удобството на леглото и комфортен люлеещ се стол, до луксозен, ярко червен интериор на заведение.

Снимките може да разгледате в галерията ни.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари

Анонимен ( преди 9 години )