IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Увековечаване на иконичен почерк в модата

23 септември 2014 07 10

Проектът на Louis Vuitton и новата колекция чанти

Снимка: Louis Vuitton

Снимка: Louis Vuitton

По повод юбилейната, 160-та годишнина на Louis Vuitton, модната къща създава специален проект и представя нова колекция чанти към него.

Смелото начинание „The Icon and the Iconoclasts” е плод на съвместната работа и дългоочаквана колаборация с шест от най-известните имена в модния бранш – креативният директор на Chanel, Карл Лагерфелд, майсторът на обувките Кристиан Лубутен, Рей Кавакубо, Франк Гери, фотографката Синди Шърман и Марк Нюсън.

Задачата, поставена пред всеки един от артистите от вице президента на Louis Vuitton – Делфин Арно, е да пресъздадат и обновят иконичния за модната къща монограм.

„Монограмът е в основата на нашата марка, затова го празнуваме всеки ден. Но решихме, че този проект е наистина специален, защото личностите, които избрахме, са очарователни и разнообразни. Това е много интересна територия – да си в сътрудничество с изключителни, творчески умове. Наистина забавен проект, създаден с много чувство за хумор.“ сподели самата Делфин Арно.

Рекламната кампания към специалната, юбилейна колекция „Monogram” на Louis Vuitton представя различните визии на иконичния почерк на модната къща, пречупени през индивидуалните виждания на артистите.

Специално за проекта и рекламната кампания към него са наети световноизвестните модели Фрея Беха Ериксен, Саския де Брау, Лия Кебеде и Джулия Нобис.

Кадрите от рекламната кампания можете да видите в галерията.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари