С наближаване на лятото, започваме да мечтаем за предстоящите музикални фестивали и силуетите, с които да впечатлим околните.
Точно навреме, от H&M решават проблемите ни с представянето на предстоящата първа колекция, създадена заедно със световноизвестния Coachella Valley Music & Arts Festival.
Шведската модна компания продължава шестгодишното си партньорство с прочутия фестивал, извеждайки го на следващо ниво със специална линия брандирани облекла.
Освен дизайнерските модели, H&M ще осигури и част от официалните рекламни продукти на фестивала.
Колекцията "H&M loves Coachella" включва облекла за мъже и за жени, както и изключително разнообразие от аксесоари, задължителни за музикално събитие от този тип – диадеми с цветя, калъфи за телефони, дъждобрани и слънчеви очила.
Продуктите представят основната концепция на фестивала за 2015 г.
Дамската колекция е фокусирана върху романтичния тренд и включва графични блузи с дантели и ресни, скъсени топове и разкроени панталони за женствена, бохемска визия.
За мъжете, сред основните предложения се нареждат черно-бели панталони, тениски с принтове и шапки с козирки.
По време на фестивала, феновете на музиката ще имат възможност да посетят първия pop-up shop в шатрата на H&M и да се насладят на приятна почивка, интерактивни занимания и ексклузивен шопинг.
Колекцията H&M loves Coachella влиза в магазините у нас на 26 март.