Актрисата Дженифър Лорънс продължава своето многогодишно партньорство с Dior и се завръща отново като рекламно лице за есен 2017.
В новия проект блондинката акцентира на новите предложения при аксесоарите и по-конкретно – тенденциите при емблематичните за модната къща чанти.
Френската фотографка Бриджит Лакомб умело улавя звездата в серия от черно-бели портретни кадри.
Кадрите представят изделия от колекцията pre-fall на модната къща.
Дженифър Лорънс демонстрира небрежен шик с комбинации между тениски и деним. Разбира се, няма как да се подминат слоганите на тениските, сред които се откроява „Всички трябва да бъдем феминистки“.
Посланикът на марката в лицето на Дженифър Лорънс фокусира върху чоукър колието и наслагването на верижки.
Всички кадри от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.















Сергей Игнатов: Парите от бюджета отиват при хора, които не са ги изкарали
Търсенето на по-спокойна среда и къщи променя имотния пазар
Хампарцумян за Бюджет 2026: Вдигане на данъци, нулеви реформи и растящ дълг
Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Рибакина обърна Швьонтек и е на полуфинал в Рияд
ЦСКА с нова победа, бие с 3:0
Тежки обвинения към легендарен треньор заради младото му гадже + СНИМКИ
Хулио Веласкес взе важно решение за Левски
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар