Основната цел на световните реномирани модни къщи, създаващи ювелирни изделия, е да създават бижутата си така, че да карат дамите да се чувстват като принцеси.
Това е обвързано с фината изработка, майсторската селекция, комбинация на метали и скъпоценни камъни и усещането за грация и стил.
От Bulgari правят почти невъзможното реалност с представяне на рекламното си лице в ролята на племенницата на принцеса Даяна – лейди Кити Спенсър.
Тя е новият английски посланик на марката, с което затвърждава и своята позиция като истински моден диктатор.
Рекламната кампания представя Спенсър в ролята на модел, обсипана с бижута със забележителни скъпоценни камъни и стилни нюанси.
Вижте племенницата на принцеса Даяна в нашата галерия.















Евродепутати в дебат за върховенството на закона у нас (ВИДЕО)
Централна емисия
Питка на конци с кисело мляко за Димитровден (РЕЦЕПТА)
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Левски срази Добруджа с категорична класика
Ужас! Ново попълнение на Локо Пловдив счупи крак на две места
Бат' Венци: Писна ми от простотии! Дано грешките на Вуцов не са фатални за него
Левски - Добруджа 3:0
Дневен хороскоп за 26 октомври, неделя
Седмична таро прогноза за 27 октомври – 2 ноември
6 рецепти за апетитни кюфтенца
Любовен хороскоп за 27 октомври – 2 ноември
Болест на котешкото одраскване
XII национален конгрес по интервенционална кардиология – научни достижения, иновации и обмен на опит с терапевтична работа на живо
ИСУЛ обявява безплатни прегледи за рак на простатата през ноември
Пирогов провежда още един курс по първа долекарска помощ при инциденти с възрастни
Остави коментар