IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

4 начина да повишим ефективността в офиса

14 март 2017 11 20

Няколко стратегически стъпки

Снимка: Istock

Снимка: Istock

Продуктивността е критична по отношение на успеха на работното място. Когато не се справяме толкова ефективно, както останалите служители, това може да застраши мястото ни в дългосрочен план.

Ако разпознаваме себе си в това описание и или искаме да повишим продуктивността си, от полза могат да ни бъдат следните няколко съвета.

1. От вечерта да изготвим графика си за следващия ден

Трябва да степенуваме по важност задачите за следващия ден. Така дори и да бъдем прекъснати от неочаквани задачи, ще знаем какво точно трябва да направим, когато се върнем на работното място.

Графикът не просто помага да сме концентрирани и организирани, но и чувстваме по-голямо удовлетворение, когато зачеркваме задачи от списъка.

2. Да си починем 5-10 минути, когато почувстваме умора

Можем да се разходим за кратко в коридора, отвън или до близко заведение за чаша кафе. Кратките откъсвания от работния процес може да повишат продуктивността, тъй като ни позволяват да се върнем към работата си освежени.

3. Да ограничим извършването на множество дейности наведнъж

Когато се опитваме да извършваме повече от една задачи едновременно, това по-скоро може да ни навреди, отколкото да бъде от полза. Според данни на проучвания хората, които имат този навик, се разсейват, от което страда качеството на работата им.

Препоръчително е да извършваме задачите една след друга, за да можем да се концентрираме върху всяка една от тях.

4. Да елиминираме факторите, които ни разсейват

Макар прекъсванията на работния процес да са неизбежни, препоръчително е да ги сведем до минимум. Да затворим вратата на офиса например или да изключим звуците на телефона.

Автор на статията:
Анна Дантева

КоментариКоментари