#1  
Стар 3rd November 2007, 18:34
Evi90 Evi90 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2007
Мнения: 2
По подразбиране За мазнините по талията.

Здравейте! Регистрирах се в този форум, защото вярвам, че тук ще мога да намеря помоща от която се нуждая. Аз съм момиче на 17 години. Искам да се справя с досадните мазнини. Слабичка съм и за това не се ограничавам във храненията, а тези хранения ми се отразяват на коремчето За това и изглеждам така, а ми се иска да притежавам и аз такова.. Готова съм да дам всичко от себе си... Имам няколко въпроса:

1. Мога ли да постигна това бяз да посещавам фитнес? Пр. с тичане, въртене на обръч и други упражнения? Ако може да ми препоръчате някакви?
2. Знам, че и без диета не минава! Работата е там, че аз не мога да издържам без хляб.. Ясно ми е че трябжа да мина на НВД диета, но не знам как точно да си я направя. Искам да е с храни, който ги има по принцип в дома, а това е трудно. Примерно може ли да включа плодове? Най- вече ябълки, портукали? Знам, че бананите са по калорични.. ? Можете ли да ми дадете пример за такава диета с някакви по простички храни? Гледах някаква, в която включват протеини.. аз даже не знам какво представляват
3. Ясно ми е че не мога да отслабна само в тази област, а ще е цялостно отслабване.. Обаче не ми се иска да се разделям с мн килограмчета.. Харесвам се така, но не и талията! Но все пак съм висока 172, а тежа 50 кг
Ако отслабването е бавно то ще се отрази ли върхо бюста ми ? То и без това не е кой знае колко...

Много Ви моля, знам че въпросите които зададох не са малко и за да ми отговорите ше Ви отнеме повечко време, но ще съм Ви безкраино благодарна! Наистина имам нуужда от съвети! Моля..
Отговори с цитат
  #2  
Стар 3rd November 2007, 23:00
Аватара на ioni
ioni ioni не е на линия
Редовен
 
Регистриран на: Nov 2007
Мнения: 257
По подразбиране

Така,и аз съм нова и не съм кой знае колко компетентна,но ще се опитам да ти помогна.Знаеш,че коремните преси за най-ефективни за стягане на корема.За горене на мазнини (и стягане на корема) е изключително подходящо тичането и скачането на въже.Започни да ги правиш редовно и скоро ще усетиш разликата.Относно диетата НВД ,която аз съм правила можех да ям само яйца,месо и зеленчуци(без картофи) сготвени по всякакъв начин без паниране(заради брашното).Надявам се да съм ти помогнала малко.Успех.
Отговори с цитат
  #3  
Стар 4th November 2007, 12:24
Evi90 Evi90 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2007
Мнения: 2
По подразбиране

Цитирай:
Първоначално написано от ioni
Така,и аз съм нова и не съм кой знае колко компетентна,но ще се опитам да ти помогна.Знаеш,че коремните преси за най-ефективни за стягане на корема.За горене на мазнини (и стягане на корема) е изключително подходящо тичането и скачането на въже.Започни да ги правиш редовно и скоро ще усетиш разликата.Относно диетата НВД ,която аз съм правила можех да ям само яйца,месо и зеленчуци(без картофи) сготвени по всякакъв начин без паниране(заради брашното).Надявам се да съм ти помогнала малко.Успех.
Благодарна съм ти за отговора! А това само с яйца, месо и зеленчуци ми се струва като мъчение Надявам се да получа още отговори!
Отговори с цитат
  #4  
Стар 5th November 2007, 12:10
Аватара на dadano
dadano dadano не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Jul 2007
Град: Sofiq
Мнения: 111
По подразбиране

Аз мога само да кажа какъв беше моят опит за премахване на точно тези тлъстинки около талията. И аз съм с твоите колограми, но с 4см по-ниска Лятото реших да пробвам този режим НВД (само че плодовете не ги ограничавах, не мога да издържа и без тях) и правех кардио тренировки през ден, също и коремни преси, лицеви опори и упражнения за крака... Ефекта беше доста положителен за талията ми от 62см на 58 за седмица почти не останаха паласки, но отслабнах доста и в бюста и дупето Мисля, че е доста трудо да не отслабнеш и там... В момента карам само на тренировки и ям всичко. Така стягането става доста по-бавно, но все пак има резултати... Погледни този линк за упражнения, ако искаш http://www.letsgym.com/2007/03/10/dosadnite-palaski/
Отговори с цитат
  #5  
Стар 5th November 2007, 15:15
scorpion_f scorpion_f не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Oct 2007
Мнения: 175
По подразбиране

Цитирай:
Първоначално написано от Evi90
Цитирай:
Първоначално написано от ioni
Така,и аз съм нова и не съм кой знае колко компетентна,но ще се опитам да ти помогна.Знаеш,че коремните преси за най-ефективни за стягане на корема.За горене на мазнини (и стягане на корема) е изключително подходящо тичането и скачането на въже.Започни да ги правиш редовно и скоро ще усетиш разликата.Относно диетата НВД ,която аз съм правила можех да ям само яйца,месо и зеленчуци(без картофи) сготвени по всякакъв начин без паниране(заради брашното).Надявам се да съм ти помогнала малко.Успех.
Благодарна съм ти за отговора! А това само с яйца, месо и зеленчуци ми се струва като мъчение Надявам се да получа още отговори!
Ами можеш да включиш и сирене и кис. мляко,но обезмаслени 0,1 процент.По принцип може да хапваш и ябълки(все пак ограничавай количеството им)
__________________
No one can be... so so like me....
Отговори с цитат
  #6  
Стар 5th November 2007, 15:32
ледено_sЪrце ледено_sЪrце не е на линия
Мегаломаниак
 
Регистриран на: Dec 2006
Мнения: 4 366
По подразбиране

Аз лично не виждам да имаш мазнини, затова съветът ми е да наблегнеш на движението и упражненията за коремната мускулатура. Успех!
Погледни тази тема, дано ти е от полза.
http://forum.tialoto.bg/viewtopic.php?t=341
Отговори с цитат
  #7  
Стар 9th November 2007, 13:14
ivelina_i ivelina_i не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: May 2007
Град: Varna
Мнения: 2
По подразбиране

Наблегнете пове4е на пресите -яж от плодовете пове4е грейпфрути
Аз за корем правя също следното упражнение:заставам права с крака разворени на ширината на рамената с ръце зад врата и се вартим наляво и надясно .Сама ще усетиш как ти се усукват и напрягат.Успеx
Отговори с цитат
  #8  
Стар 9th November 2007, 16:51
Аватара на Gavr1
Gavr1 Gavr1 не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Sep 2005
Град: Under the rainbow ...
Мнения: 2 093
По подразбиране

Това с въртенето на обръча е много добра идея!
__________________
... too beautiful to die, too wild to live ...
Отговори с цитат
  #9  
Стар 9th November 2007, 16:55
zaio_baio zaio_baio не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2007
Мнения: 5
По подразбиране

здрасти,
не, че имаш кой знае какво да сваляш, но щом държиш, има едно упражнение/мисля че се казва шведска преса- не съм сигурна/, което може и да ти свърши работа. помага за оформяне долната част на корема: от легнало положение с изънати крака ги вдигаш нагоре, докато се получи прав ъгъл. спускаш бавно, като се стараеш да не докосваш земята-ръцете тр да са до тялото.
Успех

/дано не се повтарям, не съм изчела всички отговори /
__________________
Винаги печеля, освен когато губя, но това не се броИ.
Отговори с цитат
  #10  
Стар 29th November 2007, 22:34
Аватара на Allure_
Allure_ Allure_ не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Oct 2007
Град: София
Мнения: 1 270
По подразбиране

Коремчето ти не изглежда много по-различно от това на втората снимка,а пък талията ти е дори по-тънка от нейната.Аз мазнини не виждам.Това,което те притеснява явно е кокала отстрани,който вероятно е по-широк,но просто такава ти е струкурата(и моята също,ако това ще те успокои).Тялото все пак не е пластелин,не може да го моделираме както си искаме.Но може да постигнем достатъчно добри резлутати(с малко повечко търпение и упоритост).При тези мерки не мисля,че имаш нужда от диети,по-слаба от това ще е вече прекалено..Може да си изтеглиш някоя програма от тук: http://store4.data.bg/theadmin/Videos/Bodywork/
Например това: http://store4.data.bg/theadmin/Video...20AB%20Sculpt/
Отговори с цитат
Отговори

Контрол над темата
Начин на разглеждане

Правила за публикуване
Вие не можете да публикувате теми
Вие не можете да отговаряте в теми
Вие не можете да прикачвате файлове
Вие не можете да редактирате мненията си

BB кода е Включен
Усмивките са Включен
[IMG] кода е Включен
HTML кода е Изключен

Forum Jump

Вижте още за: мазнинитеталията
Всички времена са във формат GMT +2. Часът е 11:29.