Новото начинание на Кейти Пери се върти изцяло около забавлението, което обаче да не пречи на доброто ти настроение на следващия ден.
През новата година изпълнителката пусна на пазара марката De Soi, която произвежда газирани безалкохолни напитки с естествени адаптогени. В интервю за списание People Пери говори открито за продуктите си, които се появиха в търговската мрежа на шести януари. Тя разкрива и защо е избрала да се потопи в бизнеса с неалкохолни напитки, вместо да последва примера на много от своите колеги и да произвежда поредния алкохол.
„Е, вече съм на 37 и със сигурност не мога да пия така, както го правех през 20-те си години“, казва изпълнителката с усмивка. Допълва, че през седмицата няколко алкохолни напитки биха повлияли сериозно на режима ѝ и ще ѝ попречат да се чувства добре в следващите дни. Затова си е поставила забрана за пиене през седмицата, като си позволява няколко коктейла през уикенда или по време на отпуска.
Пери признава, че през годините е преминавала през различни фази на пиене и отказване от алкохола. „Понякога не пия и съм много фокусирана. Но има и моменти, в които си казвам, че не ми пука и си отпускам душата“, казва тя пред People.
De Soi, което на френски означава удоволствие с мярка, се предлага за закупуване в кенчета или бутилки. На разположение на клиента са три вкуса – „Златен час“, „Мечтано шампанско“ и „Лилава луна“. Всяка една напитка е пълна с пресни съставки. „Лилавата луна“ има нотки на къпинов нектар, ванилов дъб и листенца от роза; „Мечтано шампанско“ има земен вкус с есенция на ягоди и грейпфрут; „Златен час“ пък се състои от топли цитрусови плодове, лимонена трева и листни билки.
Цялото творческо преживяване е било страстен проект за суперзвездата. „Обичам билки. Обичам алхимията. Обичам уелнес. И обичам усещането за някои от тези различни адаптогени, които всъщност са в напитките“, казва тя. Допълва, че част от билките и съставките ще ви помогнат да оправите настроението си или да се успокоите след тежък работен ден.
Пери работи с Морган Маклаклан – съоснователка и съсъздателка на марката, която, според Кейти, е идеална за ролята си. „Тя знае всичко в действителната алкохолна категория. И знаеше точно как да имитира алкохолните напитки в безалкохолно“, обяснява изпълнителката. Като фен на вече съществуващи безалкохолни марки, Пери казва, че винаги е искала да влезе в този бизнес и точно така се ражда идеята за De Soi.
Продуктовата линия на De Soi е веганска, без глутен, без ГМО и не съдържа изкуствени аромати или оцветители. „Има много удоволствие, но все пак има и много самоконтрол, което е на първо място в новогодишните ми желания“, отбелязва Пери за напитките. Що се отнася до любимия ѝ вкус, певицата ги обича всички, но най-много харесва „Лилава луна“. Това, за нея, е най-вълнуващият продукт.
Кейти казва, че новото ѝ начинание е започнало да се заражда в ума ѝ още преди години. „Това просто е моето участие в категорията за здраве и уелнес и започвам да влагам пари там, където най-много вярвам“, допълва тя, отбелязвайки и участието си в други компании, базирани на здравеопазване, като Bragg, Impossible Foods и Apeel.
„Мисля, че De Soi наистина се вписва идеално в бъдещето ми като предприемач в областта на здравеопазването и уелнеса, защото наистина капсулира определението сам да се грижиш за тялото си, докато в същото време се забавляваш“, разкрива Пери.
Продуктите De Soi вече са на пазара и в онлайн магазините.