Миналата седмица холивудската звезда Ан Хатауей присъства на дефилето на Michael Kors пролет/лято 2023, което се състоя в рамките на Седмицата на модата в Ню Йорк. По-интересното обаче беше, че Ан беше седнала до главния редактор на модната библия Vogue – Анна Уинтур и всички присъстващи сякаш преживяха дежавю от филма „Дяволът носи Прада“.
Понякога наистина е забавно как не изкуството имитира реалния живот, а точно обратното. В случая двете дами, носещи почти едно и също име, бяха сложени да седнат на първия ред на модното шоу, една до друга, което вероятно се оказа умен ход на пиара на събитието.
Уинтур, както винаги, беше облечена в характерната си визия – тъмни слънчеви очила, нейната типична прическа боб и красива дълга рокля – черна на бели цветя. Не нейният тоалет обаче привлече вниманието на хората, а този на Хатауей, който изглеждаше супер познат. Ан беше заложила на черно плетено поло и кафяво кожено палто, косата си беше вързала на висока конска опашка, а бретонът ѝ беше оформен точно като този на героинята ѝ от „Дяволът носи Прада“. Всъщност цялата визия на Ан беше копие на нейната екранна героиня Андреа Сакс във филма от 2006 г.
Снимка: Getty
Филмът, базиран на едноименния роман на Лорън Вайсбергер от 2003 г., описва изпитанията и премеждията на Сакс, докато тя тромаво се придвижва през най-високите ешелони на модната индустрия в преследване на кариера в журналистиката. Във филма тя е тормозената лична асистентка на непоколебимата редакторка на модно списание Миранда Пристли (изиграна от Мерил Стрийп), образ, за който се твърди, че е вдъхновен от самата Уинтур.
Почти 17 години по-късно „Дяволът носи Прада“ все още се смята за едно от най-забавните разобличения за абсурда на индустрията. Така че фактът, че Хатауей седи рамо до рамо с музата на филма в облекло, което изглеждаше извадено от гардероба на нейната героиня, беше момент, който развълнува много от феновете на филма.
Но това не е първият път, когато Хатауей създава интересна модна ретроспекция. Актрисата е участвала в множество филми, които са се превърнали в реликви на поп културата: включително ролята ѝ на интровертна тийнейджърка, превърнала се в принцеса Миа Термополис във франчайза „Дневниците на принцесата“ (2001-2004).
На филмовия фестивал в Кан по-рано тази година ефирната рокля на Хатауей на модна къща Armani Privé, носена на червения килим на прожекцията на „Времето на Армагедон“, стана точно толкова популярна заради приликата ѝ с царственото облекло, носено от нейната героиня като принцесата на Геновия.
Вълнуващата среща на Ан и Ана се оказа и идеалният завършек на Седмицата на модата в Ню Йорк, събитие, което се завърна и беше по-голямо от всякога през този сезон, след като февруарските шоута бяха пропуснати заради продължаващите ограничения в САЩ заради COVID-19.
Толкова невероятен е бляскавият папарашки кадър, че почти можете да чуете натрапчивите думи на Пристли, прошепнати през скандално стиснатите ѝ устни: „Всеки иска това. Всеки иска да бъде на нашето място.“














Рецепта за Никулден: Картофена салата с ябълки
Мъжете или жените: Кой плаща повече глоби за превишена скорост
Любовен късмет през декември за няколко зодии
Бактерии могат да превърнат марсианския прах в биоцимент
Reditus Space подготвя за изстрелване възвръщаемия апарат ENOS
Планетолозите разкриха нови особености на супер-Юпитерите
Милиарди години по-стара от Земята: 3I/ATLAS засия на нови снимки
Мачовете по телевизията, днес 3 декември
Задна ножица донесе точка на Тотнъм в Нюкасъл
Ливърпул - Съндърланд
Дневен хороскоп за 3 декември, сряда
Изтеглете си късметче за декември
Бизнес облекло за жената лидер – тайните на успешната визия
Как да накарате децата си да ядат повече зеленчуци?
Как класическата музика влияе на мозъка?
Науката зад съня, когато сте стресирани
Стартира кампания „Заедно за здраво сърце“ в подкрепа на пациенти с хипертрофична кардиомиопатия
Променя ли се сексуалното желание след раждане?
Остави коментар