IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ким Кардашян е намазана с олио в новата провокативна кампания за Skims

27 юни 2023 14 30

Секси кампанията представя нетрадиционни бански костюми

Getty Images

Getty Images

Ким Кардашян засне може би най-провокативната си кампания досега. 42-годишната риалити звезда разкри поредица от рекламни снимки, които показват част от новата колекция Rubersized Scuba Swim на нейната марка за бельо Skims. Горещите кадри са заснети от фотографа Стивън Клайн. На тях знойната Ким позира покрита с олио за тяло, с ръкавици от латекс, големи слънчеви очила, високи черни ботуши и мокра коса.

Кардашян демонстрира черни модели бански от изкуствена кожа, като на някои от снимките позира полегнала върху полугол мъж модел, докато други жени модели, на заден план, показват други модели от новата ѝ колекция.

„Skims обяви старта на своята най-нова и най-провокативна кампания за плуване... Кампанията е модерна и секси, предоставя нетрадиционен поглед върху банските костюми и илюстрира как брандът използва нов маркетинг, за да разчупи остарелите стереотипи“, пише в официално прессъобщение на марката.

Самата Ким наскоро се похвали с огромния успех на Skims, разкривайки, че приходите на компанията за 2022 г. „определено надхвърлят всичко, което някога съм си представяла.“ Въпреки зашеметяващите доходи, бившата съпруга на Кание Уест разкри, че все още страда от „синдрома на самозванеца“ и не е съвсем уверена в това, което прави като дизайнер на бельо. Тя обаче отбеляза: „Мисля, че това е основното, което ме кара да продължавам“.

Освен това основателката на KKW Beauty сподели и как ѝ е дошла идеята да стартира компанията Skims. „Всичко започна с това да създам просто оформящо, стягащо бельо, което да е в тон с цвета на кожата ми“, обясни тя. „Взимах бялото си оформящо бельо и го боядисвах с пакетчета чай и кафе във ваната“, разкри още тя.

Риалити звездата за първи път стартира компанията си през септември 2019 г. под името Kimono. След като беше обвинена в присвояване на чужда култура, Кардашян бързо промени името на марката на Skims. В допълнение към бельото и банските, компанията на Ким започна да предлага и пижами, рокли, чехли и мъжко облекло.

Кардашян е канила много големи имена в Холивуд за участие в нейните рекламни кампании, включително Брук Шийлдс, Челси Хендлър, Теяна Тейлър, Тайра Банкс, Хайди Клум и др. Известните ѝ сестри от клана Кардашян – Клои, Кортни, Кайли и Кендъл също са се появявали в кампаниите на Skims.

Новата колекция бански от изкуствена кожа, далеч не е единствената версия на Skims за лятото тази година. В секцията за бански костюми на марката има голямо разнообразие – от класически силуети до новата колекция Sporty Swim.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари