IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Бионсе, Нина Добрев, Скалата - кои знаменитости влязоха в алкохолния бизнес

31 август 2024 13 30

Това ли е новият любим бизнес на звездите

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

До началото на новото хилядолетие най-великият аксесоар, който една знаменитост можеше да притежава, беше собствена марка парфюм. Много знаменитости си създадоха такива като Сара Джесика Паркър, Дженифър Лопес, Бритни Спиърс и Антонио Бандерас.

Сега обаче изглежда, че звездите предпочитат да навлизат с името и парите си в алкохолната индустрия. Напоследък се усеща нарастващ брой знаменитости, които пускат свои собствени линии алкохол.

Личности като Кайли Миноуг, Дуейн „Скалата“ Джонсън, Джон Бон Джоуви, Нина Добрев и Кендъл Дженър са сред многото известни лица, които се впуснаха в новото начинание. и дори трезвомислещи звезди като Дрю Баримор и Кара Делевин също се включиха в този бизнес.

Последните, които се включиха в бизнеса със спиртни напитки са Матю Макконъхи и съпругата  му Камила, които създадоха марка за текила, и Бионсе. Всъщност попзвездата се превърна в най-новата знаменитост, която предлага на пазара своя собствена алкохолна напитка – марка уиски. Затова и решихме да разгледаме някои от звездите, които вече имат успешен бизнес със своите марки алкохол.

Бионсе

42-годишната Бионсе (на основната снимка) обяви пускането на пазара на американското уиски, произведено в сътрудничество с Moët Hennessy и Master Distiller д-р Бил Лъмсдън в сряда. Тя нарече марката си SirDavis, а цената на нейното уиски е впечатляваща.

Името на уискито е в чест на прадядото на Бионсе по бащина линия, Дейвис Хоуг, успешен производител на алкохол, базиран в американския юг по време на ерата на Сухия режим. Майката на три деца разкри как дядо ѝ е скрил бутилки от напитката си върху дървета, растящи във фермите му, за да не ги намерят властите.

Кендъл Дженър

Когато Кендъл Дженър, чието състояние се оценява на 60 милиона долара, пусна своята марка текила 818, тя се превърна в международен успех. Моделът направи около 25 милиона долара продажби само за една година след пускането ѝ през 2021 г.

През първата си година 818 Tequila стана най-продаваната нова марка текила за 2021 г. в Съединените щати.

 

 

Дуейн „Скалата“ Джонсън

Марката текила Teremana Blanco за £40 на бизнес магната The Rock струваше умопомрачителните £2,75 милиарда, когато стартира в Обединеното кралство. Неговата напитка, която се появи през 2020 г., има богати нотки с печено агаве, дъб, ванилия, подправки и тропически плодове.

Разкривайки напитката в Instagram, Скалата сподели: „Името е официално: Дами и господа, с гордост ви представям, TEREMANA TEQUILA“, започна той в надписа към снимка, на която стои пред екипа на дестилерията.

„TERA е предназначена да представлява Terre, което означава земята, а MANA е нашият мощен полинезийски дух, който ни води. Духът на земята“, обясни актьорът от „Бързи и яростни“. Той разказа и за процеса на производство на алкохолната напитка и че плановете му да направи своя собствена марка са подготвяни от години.

„Нашата цел е да създадем текила с най-добро качество и вкус, но приготвена по правилния начин – на ръка. Малка партида, ръчно изработена текила от нашето синьо агаве Teremana, отлежала в планините на Халиско, за да се наслади всеки“, добави той.

Той завърши маркетинговата маневра, като покани всички „да дойдат да пият“ от „текилата на хората“.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NelsonLiquor (@nelsonliquor)

 

Кайли Миноуг

Най-продаваното розе просеко на Кайли Миноуг – на цена 11 британски паунда, направи 7,7 милиона през първата година, когато беше пуснато в магазинната мрежа. По-рано тази година беше разкрито, че Кайли е натрупала още 30 милиона британски паунда от продажби на вино.  През 2021 г. Kylie's fizz оглави класацията за продажба на над милион бутилки само 10 месеца след пускането му на пазара.

Беше съобщено, че певицата е спечелила колосалните £9,3 милиона от своята изключително успешна и едноименна марка вино през 2023 г. Поп принцесата, чиито хитове включват The Loco-Motion, каза, че е „доволна“ да отпразнува още една година на бурна търговия. Продажбите на Кайли са скочили с почти 20 процента през последните 12 месеца до 4 май.

Миноуг благодари на „нашите невероятни производители, винопроизводители, дистрибутори и партньори, които са част от историята на успеха на Kylie Minogue Wines“.

Тя добави: „И разбира се на всички, които са избрали да се насладят на глътка, чаша или бутилка от нашето вино.“

 

 

Кара, Попи и Клои Делевин

Кара, която от известно време не пие алкохол, тъй като се бореше със зависимости, стартира своята марка Prosecco Della Vite със сестрите си Клои и Попи през август 2020 г. Винарната на триото прави две 100 процента веган просеко – Della Vite Prosecco Superiore (DOCG) и Della Vite Prosecco Treviso (DOC).

Prosecco се описва като притежаващо „отчетлив и сложен ароматен профил, деликатен както на цвят, така и на вкус“. Говорейки за стартирането на бизнеса си, Кара каза: „Прекарахме четири месеца в търсене на перфектната винарна, която да се приведе в съответствие с нашата визия и сме толкова горди, че създадохме две изключителни Proseccos, които са едновременно произведени по устойчив начин и са 100 процента сертифицирани за веган.“

Попи добави: „Винаги сме говорили за започване на бизнес заедно, но искахме да намерим нещо, зад което всички наистина можем да се заемем и което е еднакво значимо за всеки от нас. Просеко винаги е било наш ритуал, където и да сме били в живота си, смехът и спомените за цял живот са правени върху студени чаши просеко, така че очевидно беше идеалното решение за нас.“

Дженифър Лопес

Дженифър Лопес стартира своя собствена марка нискокалорични коктейли Delola Spritz през април 2023 г. Това е компания, която тя основа, „за да пусне уникални, готови за наслада коктейли на ниво миксология, предназначени за елегантно забавление без усилие като част от обмислен начин на живот“

Лопес каза: „Обичам да се забавлявам, да се отпускам и да си почивам с приятели, но така и не намерих напитка, която да е подходяща за мен. Търсех нещо, на което да мога да се насладя, което отговаря на обмисления начин, по който живея живота си. Когато не го намерих, реших да създам Delola.“

Когато рекламираше новата марка пред People през април, тя призна, че си позволява само „от време на време коктейл тук и там“. „Не съм голяма пиячка на какъвто и да е алкохол, така че трябваше да е нещо наистина приятно на вкус“, каза тя.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

 

Блейк Лайвли

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Betty Booze (@bettybooze)

 

Блейк пусна своята алкохолна напитка Betty Booze през 2021 г., въпреки че самата тя не пие спиртни напитки. 37-годишната актриса предизвика бурна реакция от „объркани“ фенове, когато пусна своята марка алкохол поради лицемерието на избора на трезвост.

Betty Booze е гама от пенливи гурме коктейли в кутия. Споделяйки новината си в Instagram, Лайвли написа до снимка, на която позира с напитките: „Пиенето не е моето нещо. Но тези напитки са дяволски вкусни. По домашни рецепти от истински плод. Истински съставки. Качествен алкохол.“

Съпругът на Лайвли, 46-годишният Райън Рейнолдс, също ръководеше марката за джин Aviation Gin, която обаче продаде преди години за 466 милиона британски паунда.

 

За още новини от света на връзките и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook   

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари