Мери-Кейт и Ашли Олсън не обичат правилата. Бившите актриси и основателки на модния бранд The Row, работят и живеят по свой собствен начин.
Представянията на лейбъла на сестрите се провеждат според стриктни изисквания, към които всички гости, включително известните личности, трябва да се придържат. Част от концепцията на The Row е детайлите около цялото шоу да се пазят в тайна.
Брандът е създаден през 2006 г. от най-известните близначки в света, познати от филми като „Пълна къща“, „Нужни са две“ и „Отиваме при баба“. Дизайните се отличават с минималистичен и монохромен стил, изключителни материи, безупречни детайли и прецизни кройки.
Според официалния сайт на марката, колекциите на The Row следват силата на опростените форми, които са символ на дискретност и се основават на безкомпромисно качество.
Без телефони и социални медии
Модният директор на New York Times Ванеса Фридман, която присъства на презентацията на лейбъла през февруари 2024 г., написа в X (бивш Twitter): „Молим ви да се въздържате от заснемане или споделяне на каквото и да е съдържание по време на вашето преживяване.“
Забраната за снимки по време на събитие като Седмицата на модата е рядкост, но The Row, които се превърнаха в синоним на тихия лукс, запазиха своето излъчване на изключителност и неуловимост и благодарение на своята политика за дигитална детоксикация без телефон.
На 25 септември 2024 г. брандът представи колекцията си пролет 2025 г. на Седмицата на модата в Париж. Сред гостите бяха известни личности като Кендъл Дженър, Роузи Хънтингтън-Уайтли и главният редактор на Vogue Ана Уинтур.
„За пореден път The Row моли гостите на шоуто му утре да се въздържат от заснемане/споделяне на изображения и съдържание в социалните медии (което подлуди непосетилите миналата година, но ми се стори наистина шик!“ написа Рейчъл Ташджиан Уайз от Washington Post в X преди да присъства на дефилето.
Документиране на всичко в бележник
От бранда предоставят тетрадки, в които гостите могат да записват своите мисли и наблюдения по старомодния начин.
Този сезон гостите получиха подаръци тетрадки Midori в цвят слонова кост и луксозни матови черни моливи Blackwing, всички те бяха прилежно поставени на местата им с картички с имената.
Предлагане на леки закуски и напитки
През последните години The Row предлага леки закуски и напитки на своите презентации, което не е често срещана практика сред другите компании, но вероятно се оценява от посетителите.
За шоуто си през март 2023 г. Сестрите Олсен предложиха парченца шоколад и круши, както и вода, кафе, японски чай и смутита, раздавани от красиви модели, облечени в бели тениски и черни панталони.
През февруари 2024 г. хапките бяха раздадени в малки кафяви хартиени торбички, раздадени от мъже модели в елегантни униформи. Топлите напитки са сервирани в хартиени чаши с адреса на новия магазин на The Row в Париж, той е петият по ред.
Освен The Row, близначките Олсън разработват още няколко лайфстайл бранда през годините. През 2012 г. обявяват, че се пенсионират от актьорството.
Мери-Кейт Олсън последно се е снимала в киното през 2011 г. в приказната драма Beastly с Ванеса Хъджинс. Сестра ѝ Ашли е участвала в продукцията You & I от 2022 г.
Коментари