Матю Макконъхи и съпругата му се завръщат в 2003 година!
За последната реклама на марката им текила Pantalones, пусната на 19 ноември, дългогодишната двойка пресъздаде сцена от един от най-емблематичните филми в кариерата на актьора, а именно „Как да разкараш гаджето за 10 дни“. Разбира се, те малко промениха нещата, позирайки без панталони, уважавайки името на алкохолния си бранд. В превод от английски, Pantalones означава „без панталони“.
Новата реклама показва 41-годишната Камила да се превъплъщава в героинята на Кейт Хъдсън – редакторката на списание Анди Андерсън, докато 55-годишният Макконъхи стъпва отново в обувките на своя герой. Актьорът е толкова добър в повторението на ролята на Бен Бари, че сякаш не са изминали повече от 20 години от появата му на екран. Видео от зад кулисите показва как съпрузите безпроблемно изпълняват задачите си, напълно готови за главните роли в евентуално продължение на филма.
Двойката позира гръб в гръб, както на официалния плакат на „Как да разкараш гаджето за 10 дни“ с участието на Матю Макконъхи и Кейт Хъдсън, пуснат преди 21 години. Те също така пресъздават и костюмите, като Камила носи незабравимата жълта рокля на Анди – един от най-запомнящите се тоалети в историята на романтичните комедии – само ден, след като се появи с прекрасния тоалет на Carolina Herrera на корицата на списание NewBeauty.
От своя страна, Макконъхи облече половин костюм, тъй като остана без панталони, продължавайки рекламната традиция за алкохолната си марка. Текилата беше пусната на пазара през октомври и оттогава съпрузите измислят иновативни и интересни начини, по които да я промотират. Единственото общо между рекламите е, че липсват панталони.
Освен носталгичните нотки с фотосесията, Pantalones също така дебютира и 10 нови специални рецепти за коктейли, вдъхновени от „Как да разкараш гаджето за 10 дни“.
Сред рецептите са „Жълта рокля“ и „Толкова си суетен“, като последното е намек към хита на Карли Саймън You're So Vain, който Анди нарочно променя, когато прави серенада на Бен. Вместо оригиналния текст, тя пее „И всички момичета мечтаят да бъдат партньорки на Бен“.
В списъка също попада и коктейлът „Маргарита Love Fern“, вдъхновен от растението, което Анди купува за Бен, за да символизира любовта им. Освен това Pantalones ще предлага на своите клиенти и коктейл, кръстен на сладкия прякор, който героинята дава на своя обект на желания, а именно „Бени БуБу“.
Пресъздаването на официалния плакат на филма от страна на Макконъхи идва само няколко дни, след като Кейт Хъдсън повтори емблематичен момент от романтичната комедия.
Във видео, публикувано в TikTok на 31 октомври, актрисата показа, че все още не е забравила репликите си. Тя пресъздаде сцена, в която Анди нарочно дразни Бен, молейки го да ѝ донесе нещо за пиене по средата на много напрегнат баскетболен мач.
В „Как да разкараш гаджето за 10 дни“ журналистката Анди избира Бен като свой обект за последната си статия – история относно начините, по които да отпратиш един мъж за 10 дни. Междувременно Бен разработва своя мисия, с която иска да докаже, че може да накара всяка една жена да се влюби в него за същия период.
В реалния живот обаче Матю Макконъхи и Камила Алвес нямат намерение да доказват едната или другата гледна точка. Двамата са едно от най-стабилните семейства в Холивуд, избирайки да живеят далеч от света на киното. Те създадоха живот в Тексас и сега актьорът разкрива обещанието, което е дал на съпругата си преди време.
Носителят на „Оскар“ наскоро си поговори с тенисиста Ник Кирьос, когато трябваше да отговаря на въпроса как е успял да запази истинската си същност, докато е на върха на славата.
„Виж, човече, дяволът се крие в непрекъснатите да-та, а не не-та. Не-то е също толкова важно, ако не и по-важно. Особено ако имаш някакво ниво на успех или достъп до даден свят. Не-то става много по-важно от да-то“, казва актьорът.
По време на кариерата си Макконъхи се фокусира главно върху романтични комедии, включително „Сватбеният агент“, „Как да разкараш гаджето за 10 дни“, „Фалстарт“, „Златна възможност“ и „Призраци на бивши гаджета“. Той признава, че това е била неговата писта, която много харесвал, защото му осигурявала добър доход и нещата вървели в добра посока. Но това се оказва и нож с две остриета, тъй като актьорът споделя, че когато искал да прави нещо различно от романтични комедии, Холивуд му отказвал.
Но Матю не искал да остава на едно и също място. И затова, тъй като не му позволявали да прави това, което иска, решил да спре изцяло с киното и да премести семейството си от Холивуд в ранчо в Тексас. След това сключил пакт със съпругата си, който гласял „Няма да се завърна, докато не получа роля, която искам“.
Признава, че били две тежки години, през които Камила забременява с първото им дете – Леви. Това му дало причина да потърси начин да се завърне в Холивуд. Оставяйки верен на обещанието си, Макконъхи получава роля в екшън комедия, за която му плащат 14,5 милиона долара.
„Мисля, че това беше видяно като бунтарски ход от моя страна, защото изпрати съобщение, че не блъфирам. Мисля, че това накара Холивуд да сметне, че съм готов за нови неща“, каза още Матю.
Очевидно Холивуд си взе поука, тъй като актьорът започна да се появява във все по-сериозни проекти, включително „Клубът на купувачите от Далас“, който му донесе награда „Оскар“, фантастичната драма „Интерстелар“ и „Мъд“.