Меган Маркъл ще готви по телевизията!
Маркъл буквално хваща всяка възможност за монетизиране на славата ѝ като херцогиня на Съсекс. След като наскоро се опита да стартира собствен бранд за елегантни домакински съдове, съпругата на принц Хари продължава кариерата си в Netflix.
Маркъл ще се завърне на телевизионния екран през 2025 г. с шоу за „готвене, градинарство и забавление“.
Оказва се, че най-накрая Меган ще успее да пусне на пазара официално лайфстайл бранда си American Riviera Orchard, според информация на Page Six.
Напоследък херцогинята почти не бе виждана публично, явно заета в подготовка на новите си проекти и своето шоу в Netflix.
За последно Маркъл се показа публично на празничната вечеря за The Welcome Project с жени от Афганистан в Калифорния през октомври.
Причината линията American Riviera Orchard да не е пусната все още, е отчасти проблем с формалностите около името на бранда. Досега компанията е популяризирана онлайн със сладки кошници с домашно приготвени конфитюри, изпратени до най-добрите приятели на Маркъл, сред които Крис Дженър, Криси Тейгън и актрисата Абигейл Спенсър.
„Меган е била на заден план, работейки върху своите предприемачески проекти. Както проектът с Netflix, така и нейната марка ще излязат в рамките на една и съща времева линия през новата година.“, споделя пред изданието вътрешен до семейството човек.
„Това ще бъде добра година конкретно за Меган, тя прекара по-голямата част от годината в работа зад кулисите, за да стартира проект през първите няколко месеца на 2025 г.“, добавя още източникът.
Очевидно херцогинята се стреми да следва стъпките на легендата Марта Стюарт, известна през годините с отличното си чувство за бизнес и превръщайки своето име в бранд за милиони.
Шоуто на Маркъл, което празнува „радостите от готвенето, градинарството, забавлението и приятелството“ е заснето около Калифорния и в обширния дом на Том и Шери Сипола, запалени филантропи, които са част от обществената сцена в Монтесито.
„Пошегувахме се, че тя дори не се замисля за Меган Маркъл… тя дори не смята, че Меган е на нейния радар!“, издават запознати с мнението на Марта Стюарт за начинанията на Маркъл.
Стюарт, която е на 83 години, е известна по целия свят със своя хитов документален филм на Netflix, „Марта“, базиран на нейния живот.
„Това, с което Марта успя през цялата си кариера, е да разбере как да стане популярна и кои платформи ѝ помагат да го направи.
Телевизията, разбира се, е мощна медия и шоуто Netflix ще ѝ помогне да достигне до милиони. Но Меган се нуждае от разумни стратегии за социалните медии.“, споделя Рейчъл Ричардсън, бивш изпълнителен директор на SnapChat.
Снимка: Getty Images
Готвенето винаги е било на дневен ред за Меган – тя издаде готварска книга за набиране на средства за оцелелите от пожара в Гренфел, докато живееше в Обединеното кралство, а през октомври се присъедини към афганистански жени на празнична вечеря в Калифорния.
Миналата година тя и принц Хари основаха Welcome Project чрез тяхната фондация Archewell, за да подкрепят афганистанските жени в изграждането на по-приобщаващи и свързани общности.
„Празниците идват и вече са започнали в много отношения, това предизвиква толкова много емоции у хората. Липсва ви домът, липсва ви вашата страна и също можете да намерите утеха в новата общност, която имате тук. Благодарна съм, че можем да бъдем част от тази общност.“, казва Меган на вечерята, цитирана от списание Marie Claire.
Междувременно документалният филм на Меган и Хари на Netflix, „Поло“, излиза на 10 декември. Продукцията ще бъде фокусирана върху спорта и отношенията в кралското семейство.
Ново шоу по Netflix и лансирането на нов бранд – за Меган 2025 г. се очертава динамична и пълна с предизвикателства.
С какво ли още ще ни изненада херцогинята?
Коментари