IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Високи обороти – Орландо Блум е новият посланик на Porsche

7 февруари 2025 12 30

48-годишният актьор показва както луксозни часовници, така и очила в нова кампания на марката

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Орландо Блум е на шофьорската седалка за новия си професионален ангажимент – лице на Porsche Design.

Като нов посланик на марката, 48-годишният актьор демонстрира както часовници, така и очила в кампания, пусната преди няколко дни. Самият Блум нарича новата си роля „голяма чест“. 

„От първия ни разговор бях развълнуван от идеята за партньорство. Веднага усетих, че екипът на Porsche Design и аз споделяме взаимна страст към страхотния дизайн и подобен начин на мислене. Марката има уникален начин да претвори безпогрешния дизайн и вечната елегантност на икони като Porsche 911 в лайфстайл продукти. Тази смесица от естетика, вдъхновена от спортните автомобили, уникално наследство и изключителен начин на живо наистина ме очарова. Вълнуващо е да бъда част от тази история на успеха“, сподели актьорът в официално изявление. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Porsche (@porsche)

Щефан Бюшер, главен изпълнителен директор на Porsche Lifestyle Group, нарече Блум „перфектен избор“ за продуктите на неговата компания заради това как той „наистина въплъщава нашия начин на живот, както и нашите споделени ценности за автентичност, стил и страст към съвършенството“. 

Бюшер добавя „Като всепризнат актьор с международна привлекателност и популярност по целия свят, Орландо ще подобри още повече глобалната слава на Porsche Design и положителното възприемане на нашата марка“. 

Сред представените дизайни, носени от Блум – който е известен като дългогодишен фен на Porsche – са часовника Chronograph 1 и моделът очила P’8478. Часовникът, създаден през 1972 година от Фердинанд Александър Порше и усъвършенстван от марката през 2022 година, е вдъхновен от арматурното табло на Porsche 911, което също получава главна роля в кампанията. Аксесоарът продължава да се изработва ръчно във фабриката за часовници на Prosche в Солотурн, Швейцария. 

Що се отнася до очилата, моделът P’8478 е сред шестте други слънчеви очила и диоптрични стилове от колекцията за 2025 година. Изработен от лек титан и устойчив на надраскване поликарбонат, P’8478 съчетава иновативен дизайн с максимална производителност и издръжливост. 

Лайфстайл марката, основана през 1972 година от професор Фердинанд Александър Порше – се продава по целия свят в официалните магазини на Porsche Design, универсални магазини от висок клас, специализирани търговци на дребно и онлайн магазина на фирмата. 

Орландо Блум заменя Патрик Демпси като лице на Porsche Design. Той наскоро показа любовта си към високите скорости в предаването Gran Turismo. 

За още новини за звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари