Меган Маркъл зарадва феновете си с непубликувана досега снимка на малката принцеса Лилибет.
Снимката беше част от колекция, която 43-годишната херцогиня на Съсекс сподели в чест на международния Ден на жената на 8 март. На кадъра не се вижда лицето на Лили, но той е достатъчно трогателен и без това, тъй като малката принцеса се намира в прегръдките на баща си, който я целува нежно по челото.
„Честит международен Ден на жената! Почитам силните жени около нас и момичетата, които мечтаят да станат жени с идеи. Също така благодаря на всички около нас, които ни подкрепят всеки ден“, написа Меган под серията от снимки.
Бившата актриса, която в момента се подвизава като лайфстайл гуру с пускането на новото си шоу в Netflix и създаването на собствена марка за продукти от бита, също така включи своя черно-бяла снимка от детството, на която си играе заедно с майка си Дория Рагланд, както и щастлив кадър край океана, на който е в прегръдките на съпруга си. 40-годишният принц Хари носи шапка и слънчеви очила, облечен в тениска и цветни шорти. От своя страна, Меган носи черна миди рокля, комбинирана с бяла капела и черни слънчеви очила.
Меган е превърнала в своя традиция да отбелязва Деня на жената под някаква форма всяка година.
През 2024 година тя се присъедини към панела „Разбиване на бариери, оформяне на разкази: Как жените водят на и извън екрана“. По време на дискусията Меган сподели, че е писала на компанията Procter & Gamble, когато е била само на 11 години, за да ги разкритикува, че рекламират верото за съдове само на жени.
Година преди това Маркъл и членове на организацията Archewell посетиха благотворителното събитие Harvest Home в Лос Анджелис, което помага да се осигурят жилища, подкрепа за психично благополучие и курсове на бъдещи майки, които са се сблъскали с предизвикателства като домашно насилие, употреба на вещества и бездомност.
Фондацията Archewell публикува снимки от събитието на своя уебсайт със съобщението „Честит международен Ден на жената на всички вас! Независимо дали дарявате своето време, средства или помагате на жена във вашата общност, нека почетем всички жени в живота си днес и всеки ден!“.
Благотворителната организация на Меган и Хари, кръстена на първородния им син Арчи, също обедини усилия с Moms First и Geena Davis Institute on Gender in Media, за да финансира проучване за представителството на майките в развлекателната индустрия.
„Опитът ми като актриса, а сега като продуцент и майка, засили вярата ми в огромната важност за подкрепа на жените и майките както зад, така и пред обектива. Този доклад за изобразяването на майките в развлеченията подчертава пропуските, които трябва да запълним, за да постигнем истинско представяне в съдържанието, което създаваме и консумираме, и за мен е чест да подкрепя тази инициатива чрез Archewell“, каза по това време Маркъл.
В месеца на жената Меган има и още един повод за празнуване, но в професионален план.
Само седмица след дебюта на шоуто ѝ With Love, Meghan по Netflix, херцогинята се похвали, че платформата е потвърдила втория му сезон. Според официалните данни, предаването, в което Меган готви и се среща с различни хора, пред които разказва за живота си, е дебютирало под номер 6 в топ 10 на предпочитани от феновете на Netflix продукции.
47-годишната Меган отпразнува успеха, споделяйки кратък клип в своя профил в Instagram. Той се фокусира върху звука от рязане, бъркане, цвърчене и още много други звуци, подходящи за кухнята.
„О, как обичам тези успокояващи звуци. Ако сте харесали сезон 1, просто почакайте да видите забавлението в сезон 2! Благодаря, че се присъединихте към партито, и безкрайни благодарности на целия невероятен екип, който помогна за съживяването на тази идея“, написа Маркъл.
Първият сезон на With Love, Meghan дебютира на 4 март и съдържа осем епизода. Те са заснети в Монтесито, Калифорния – кварталът, в който живеят Меган и принц Хари с двете им деца. Интересното обаче е, че Маркъл не е снимала в семейния дом, а в къща под наем, защото не искала огромния екип на Netflix в кухнята си. Това е първият самостоятелен проект на бившата актриса, но общо пети от сделката между херцозите на Съсекс и Netflix за създаване на съдържание. Смята се, че договорът между двете страни е на стойност 100 милиона долара.