Меган Маркъл успя да трогне последователите си в социалната мрежа Instagram, споделяйки нова снимка на принцеса Лилибет и принц Арчи.
На 24 март херцогинята на Съсекс позира с 5-годишния си син и 3-годишната си дъщеря, които споделя с принц Хари. Тримата се намират в семейната градина на имението си в Монтесито, Калифорния, където живеят от 2020 година, след като напуснаха Великобритания и кралското семейство. По време на преместването Лилибет все още не беше родена, а принц Арчи беше едва на година и половина.
„Всеки ден е любовна история“, гласи посланието под снимката, допълнено с емотикона на гълъб. Кадърът е споделен като общ от двата профила на Меган в социалната мрежа – личната ѝ платформа и тази на лайфстайл марката ѝ As ever.
На снимката Маркъл и двете ѝ деца са с гръб към камерата, зад която най-вероятно е застанал самият принц Хари. В едната си ръка бившата актриса държи Лилибет, а с другата прегръща порасналия Арчи, който очевидно е наследил червената коса от баща си. 5-годишното момче е прегърнало крака на майка си, а сестра му държи плетена кошница, подготвена за събиране на яйца или друга продукция от домашната градина.
Херцогинята на Съсекс е облечена с бяла риза и дънки, допълвайки тоалета със сламена шапка, която се съчетава с тази на дъщеря ѝ.
Въпреки че косата на Лилибет е скрита под шапката, цветът ѝ също е червен, като тази на принц Хари. И двете деца на кралската особа са наследили червения ген, който идва от покойната им баба принцеса Даяна. Когато бе попитан дали вижда някого от семейството в лицето на децата си, принц Хари каза „Определено мама. Червенокосият ген е много силен!“.
„Гените на Спенсър са много, много силни. Всъщност ако трябва да съм честен, в началото на връзката си с Меган, си помислих, че ако нещата се развият благополучно, няма как червените гени да издържат на нейните тъмнокоси, но очевидно грешах!“, каза още Хари в интервю със Стивън Колбърт през 2023 година.
Меган става все по-открита за семейството си, след като се върна в социалните мрежи с два профила – личен и професионален. Вече често можем да видим децата ѝ да участват в нейните публикации, но все така със скрити от камерата лица. Арчи и Лилибет също могат да бъдат видени и в поредицата With Love, Meghan по Netflix, където Маркъл допуска зрителите малко по-навътре в личния си живот.
Говорейки пред списание People в едно от най-откровените си интервюта от години насам, херцогинята на Съсекс сподели, че е било истинска наслада за нея да създаде марката As ever, докато децата ѝ са наблюдавали целия процес. Първата снимка на сайта бе именно на Меган и Лилибет, което, по думите на бившата актриса, значи много за нея.
„Да мога да имам собствено момиченце, след като съм прекарала толкова голяма част от живота си в защита на правата на момичетата и жените, и да мога да видя това като история на няколко поколения – Арчи, разбира се, е включен в това, съпругът ми, разбира се, е включен в това – но обичам усещането за наследство от това и знам, че това е нещо, което мога да създам пред дъщеря си и да я науча какво е да си работеща майка“, казва Меган.
Тя допълни „Това е нещо, което се надявам също да стане част и от нейното наследство“.
През февруари тази година стана ясно, че Меган преименува марката си, която първоначално обяви като American Riviera Orchard през 2024 година. Сега тя се казва As ever и предлага богат избор от продукти за всички аспекти от живота.
Въпреки че се изправя пред доста критики в последните години, Маркъл се съсредоточава върху растежа както в личен, така и в професионален план.
„Оценявам всеки, който ми позволи да правя грешки и да се поправям, като в същото време прощавам на себе си. Всичко това е процес на обучение“, каза тя.
След дълго очакване, продуктовата линия As ever бе пусната на 4 март, съгласувайки датата с премиерата на предаването With Love, Meghan. В партньорство с Netflix марката на Меган ще продава колекция от билкови чайове, микс за палачинки, пръскачки за цветя, маслени бисквити с цветни пръчици, лимитирана серия мед от диви цветя с пчелна пита и разбира се, сладкото от малини, което Меган промотира още от началото.
Колекцията ще бъде налична за продажба от тази пролет на сайта на марката, а зрителите вече видяха как Маркъл използва част от продуктите в своите рецепти.