IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

В Космоса – Зендая дебютира разрошено пикси и елфски уши в модна кампания

17 април 2025 14 30

Актрисата участва в нова реклама за активно облекло, позволяващо повече движение и свобода

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

След като няколко звездни дами, сред които съпругата на Джеф Безос и Кейти Пери прекараха няколко минути в Космоса, Зендая пусна своята удивителна кампания, вдъхновена от това все още неизследвано пространство.

Певицата и актриса се превъплъти в елф с къса пикси прическа като част от рекламата на бранда On за облекло за активни хора.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Deeds (@deedsmagazine)

Звездата от „Спайдърмен“ сложи извънземни уши, които още повече напомниха за фантастичната сага „Стар Трек“.

Само на 28, Зендая постепенно се превръща в истинска икона на холивудския стил, не се страхува да експериментира с външния си вид. Определено тази футуристична кампания е една от най-големите ѝ трансформации в косата до момента.

Кампанията се казва Zone Dreamers, а участниците в нея се отправят на важна космическа мисия. Визиите са създадени от стилиста на актрисата – Law Roach и визуалния художник Nadia Lee Cohen, включва кратък филм с участието на Зендая, заедно с трима други членове на екипажа, които се подготвят за междугалактическа експедиция.

Героите са облечени в прилепнали дрехи, проектирани специално от Роуч за колекцията на бранда, докато се сблъскват с нулевата гравитация на борда на своя космически кораб.

Видеото служи и като интро за две нови предложения от On: Studio Knit Bodysuit, безшевно облекло, което обхваща цялото тяло, и Cloudzone, нови маратонки от марката.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zendaya (@zendaya)

„Създаването на Zone Dreamers беше такова удоволствие. Обичам да работя с On, за да сътворя нещо толкова креативно и неочаквано.

Обединяването с Надя за първи път донесе такава уникална енергия на снимачната площадка, а сътрудничеството с Ло – както винаги – направи изживяването още по-специално. Тази кампания е за смелост, приятелство и вид доверие, което ви дава свободата да излезете извън зоната си на комфорт и да опитате нещо ново.“, каза Зендая в изявление за Women's Wear Daily.

За още новини от света на модата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари