► Меган Маркъл ще предлага вино, специално приготвено за нейния бранд с плодове от долината Напа
► Херцогинята, която изчерпа количествата продукти на новата си марка As Ever за по-малко от час през април, реши да разшири своето портфолио
► Освен сушени цветя, чайове и мармалади, Маркъл пуска и линия вина
Лятната колекция на Меган Маркъл от нейния лайфстайл бранд As Ever включва нов вид сладко и лансирането на вино от кайсии. Херцогинята на Съсекс изпрати послание към последователите си – да очакват „вкусни изненади“.
Според официалните съобщения, виното As Ever Rose Napa Valley 2023, ще бъде налично на 1 юли.
Бившата актриса представи първата си линия хранителни продукти на 2 април, а наличностите бяха разпродадени за по-малко от час. На 20 юни от бранда заредиха наличности от дебютната колекция хранителни продукти, която отново се разпродаде за отрицателно време.
Виното е ново начинание за Меган, но изборът на розе съвсем не е случаен. Този тип вино е по-леко, по-меко и отива много на различни плата с плодове и сирена, каквито се консумират повече през лятото.
Според описанието на продукта, той е „с меки нотки на костилкови плодове, нежна минералност и траен финал, тази уникална смес се пуска точно навреме за лятно забавление.“
Лятната колекция на As ever включва два нови артикула – кайсиев сос и мед от портокалов цвят.
Кайсиевият сос, заместващ малиновия от първата колекция, се предлага самостоятелно за 9 долара или в опаковка за спомен за 14 долара. В описанието на продукта се отбелязва, че той „балансира деликатна сладост и нежна яркост, която позволява на този красив костилков плод да блести“.
„Сложете го върху кисело мляко, намажете го върху препечен хляб или го сложете в торта. Красиво опакован в нашия емблематичен стъклен буркан с емблематичния ни капак от матово злато, това възхитително допълнение към вашия дом е представено в опаковка за спомен, изработена така, че да изглежда красиво на всеки плот или кухненски рафт.“
Медът от портокалов цвят, който се продава на цена от 28 долара, се гордее с „красив златист оттенък, примамлив аромат, деликатни флорални нотки и фини цитрусови нотки“.
Сред останалите продукти на бранда са: билков чай от хибискус, билков чай от лимон и джинджифил, билков чай от мента, смес за печене на палачинки, смес за маслени бисквитки и ядливи цветни поръски. Цените на продуктите варират между 12 и 15 долара.
„О, да, скъпи... очакват ви сладки неща. Отбележете в календарите си 20 юни – връщаме ви любимите продукти, плюс някои вкусни изненади, които няма да искате да пропуснете!“, се казва в съобщението на Маркъл в Instagram на 16 юни.
Публикацията е придружена със снимка на купчина палачинки, гарнирани с малини и поръсени с мед, поставени на красива маса на открито.
Имейл бюлетин, изпратен до абонатите на бранда същия ден, разказва повече подробности за това какво могат да очакват феновете.
„Първо, искрено благодаря, че направихте дебюта на As ever абсолютно необикновен. Имахме чувството, че ще има вълнение, но да видим всичко разпродадено за по-малко от час беше невероятна изненада.
Радваме се да споделим, че на 20 юни ще стартираме с продуктите, които обичате – плюс някои нови вкусни изненади.“