► Повече от две десетилетия Рейчъл Грийн и Моника Гелар са любими на милиони фенове по света
► Дженифър Анистън и Кортни Кокс, които изиграха култовите две приятелки, днес са по-близки от всякога
► Актрисите от хитовото шоу „Приятели“ зарадваха феновете с щастливо селфи в Instagram
Анистън и Кокс, и двете основателки на свои брандове в сферата на красотата, обединиха любимите си продукти.
„Изглеждаме толкова сладки една до друга“, написаха двете дами към снимките.
- Дженифър Анистън създаде бранда Lolavie, който предлага козметика за коса.
- Кортни Кокс е основател на линията Homecourt, която включва различни лайфстайл продукти.
Двете дами, които се запознават преди повече от 30 години на снимачната площадка на „Приятели“, доказват, че връзката им никога не е била по-силна.
Кокс и Анистън споделиха сладко селфи в Instagram, което стана viral за броени минути и предизвика коментари колко много си приличат двете актриси.
На снимката 56-годишната Анистън е с черен топ без ръкави, а 61-годишната Кокс е облечена небрежно с риза.
Феновете веднага забелязаха поразителните им сини очи, които допринасят за тяхната прилика като между две сестри.
На втората снимка се виждат продукти от двата бранда – линията за грижа за косата LolaVie на Анистън и лайфстайл колекцията Homecourt на Кокс. Продуктите са снимани неслучайно, отразявайки трайното приятелство на двете актриси.
Стотици хиляди коментари от фенове отбелязаха събирането на Моника и Рейчъл, 21 години след последния епизод на „Приятели“.
„От най-добри приятелки на екрана до най-добри приятелки в реалния живот – нещо толкова красиво.“, коментира почитател на сериала.
Актрисите са неразделни, откакто „Приятели“ ги направи световни звезди през 90-те години.
През годините те се подкрепят взаимно на важни лични събития, възходи и падения в Холивуд. Анистън дори е кръстница на дъщерята на Кортни Кокс – Коко.
През 2021 Анистън пусна собствена линия грижа за косата, LolaVie, вдъхновена от собствения си прякор Лола, който приятелите ѝ дават, когато се мести в Калифорния за първи път.
Миналия месец звездата пусна най-новия продукт на марката, който да помогне на феновете ѝ да усъвършенстват емблематичната The Rachel Cut, прическата в стил Рейчъл от „Приятели“.
Кокс пусна бранда си луксозни продукти за дома, Homecourt, през 2022. Компанията е вдъхновена от любовта на актрисата към интериорния дизайн и организацията. Точно както и героинята ѝ, Моника Гелар, обича реда и хармонията у дома.
Снимка: Getty Images
„Обикновено говорим за интериорен дизайн. Това е малко скучно за хората. Хората се просълзяват, когато влезем заедно в една стая. Но това е, което обичаме. Това е езикът на любовта ни.“, сподели Анистън пред списание People, имайки предвид силната си връзка с Кортни Кокс.














Какво да не пием, ако приемаме лекарства за кръвно налягане
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Носителката на Световната купа по биатлон е с коронавирус
Тежък удар за ас на Левски
Истински кошмар! Ужасяващо разкритие за терор над звезда на Левски
Локо Сф взима играч от „Герена“! Генчев напира за свой любимец от Левски
Днес е Света Анна!
Постен хляб „венец“
Нумерологична прогноза за 9 декември
Дневен хороскоп за 9 декември, вторник
Синдром на Хайде – триада от аортна стеноза, гастроинтестинално кървене и придобит фон Вилебранд синдром
Лекарствено индуцирана хиперкалиемия – кои медикаменти я предизвикват и защо?
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Остави коментар