► Повече от две десетилетия Рейчъл Грийн и Моника Гелар са любими на милиони фенове по света
► Дженифър Анистън и Кортни Кокс, които изиграха култовите две приятелки, днес са по-близки от всякога
► Актрисите от хитовото шоу „Приятели“ зарадваха феновете с щастливо селфи в Instagram
Анистън и Кокс, и двете основателки на свои брандове в сферата на красотата, обединиха любимите си продукти.
„Изглеждаме толкова сладки една до друга“, написаха двете дами към снимките.
- Дженифър Анистън създаде бранда Lolavie, който предлага козметика за коса.
- Кортни Кокс е основател на линията Homecourt, която включва различни лайфстайл продукти.
Двете дами, които се запознават преди повече от 30 години на снимачната площадка на „Приятели“, доказват, че връзката им никога не е била по-силна.
Кокс и Анистън споделиха сладко селфи в Instagram, което стана viral за броени минути и предизвика коментари колко много си приличат двете актриси.
На снимката 56-годишната Анистън е с черен топ без ръкави, а 61-годишната Кокс е облечена небрежно с риза.
Феновете веднага забелязаха поразителните им сини очи, които допринасят за тяхната прилика като между две сестри.
На втората снимка се виждат продукти от двата бранда – линията за грижа за косата LolaVie на Анистън и лайфстайл колекцията Homecourt на Кокс. Продуктите са снимани неслучайно, отразявайки трайното приятелство на двете актриси.
Стотици хиляди коментари от фенове отбелязаха събирането на Моника и Рейчъл, 21 години след последния епизод на „Приятели“.
„От най-добри приятелки на екрана до най-добри приятелки в реалния живот – нещо толкова красиво.“, коментира почитател на сериала.
Актрисите са неразделни, откакто „Приятели“ ги направи световни звезди през 90-те години.
През годините те се подкрепят взаимно на важни лични събития, възходи и падения в Холивуд. Анистън дори е кръстница на дъщерята на Кортни Кокс – Коко.
През 2021 Анистън пусна собствена линия грижа за косата, LolaVie, вдъхновена от собствения си прякор Лола, който приятелите ѝ дават, когато се мести в Калифорния за първи път.
Миналия месец звездата пусна най-новия продукт на марката, който да помогне на феновете ѝ да усъвършенстват емблематичната The Rachel Cut, прическата в стил Рейчъл от „Приятели“.
Кокс пусна бранда си луксозни продукти за дома, Homecourt, през 2022. Компанията е вдъхновена от любовта на актрисата към интериорния дизайн и организацията. Точно както и героинята ѝ, Моника Гелар, обича реда и хармонията у дома.
Снимка: Getty Images
„Обикновено говорим за интериорен дизайн. Това е малко скучно за хората. Хората се просълзяват, когато влезем заедно в една стая. Но това е, което обичаме. Това е езикът на любовта ни.“, сподели Анистън пред списание People, имайки предвид силната си връзка с Кортни Кокс.