Паметта - нещо така чувствително и също толкова относително.
''Какво правиш? ...
- Пия...
- Защо пиеш?...
- За да забравя...
- Да забравиш какво?
- Да забравя, че ме е срам...
- Срам от какво?...
- От това, че пия!"
Истината е, че понякога човек полага неимоверни усилия (като гореспоменатия пример от "Малкият принц"), за да забрави някои определени моменти, докато други се опитва да задържи все така ярки до края на живота си.
Другата истина е, че има хора, чиято единствена цел в определен етап от живота е именно запазването на паметта, на спомените, защото те са тези, които ни казват кои сме. Които ни помагат да не се изгубим в необятното пространство и измерение на собствените си мисли.
Но тъй като не искаме да навлизаме в прекалено сериозни теми (като тази за Алцхаймер), ще спрем дотук и директно ще ви кажем за какво става въпрос.
За поредната оригинална и интелигентно създадена рекламна кампания, която наистина може да те накара да се замислиш върху цикъла на живота.
Фотограф е американецът Том Хъси (Tom Hussey), а продуктът - нов медикамент за хора, борещи се всекидневно с ужаса на гореспоменатото в скобите заболяване.
В заключение: всички забравяме. Все по-често и все по-важни неща. Понякога помним избирателно. Понякога ни е трудно да си спомним дали ТОВА сме го сънували или ни се е случило в действителност...
Паметта: нещо така чувствително и също толкова относително...
Помни себе си и ще помниш и другите.