IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Мадона гради нова империя

12 март 2010 07 52

Иконата се ориентира към модния бранш

Лурдес напомня на майка си през 80-те. Снимка: Getty Images/ Guliver

Лурдес напомня на майка си през 80-те. Снимка: Getty Images/ Guliver

Мадона не е глупава и вече усеща, че младите актуални звезди започват да превземат територията й малко по малко.

Затова, не е чудно, че Кралицата започва да гради палати в друго царство – модно.

След се захвана да рекламира тази и онази модна марка, Мадж реши, че всъщност не е лошо да създаде своя собствена.

Резултатът е колекция прет-а-порте за деца, създадена от певицата и дъщеря й Лурдес, ще бъде бъде пусната в продажба през август във веригата магазини "Мейсис" в САЩ.

Колекцията е кръстена "Материално момиче".

Панталони, тениски, сакове и други аксесоари от колекцията ще се продават в около 200 магазина от веригата и на нейния сайт.

Цената на облеклата ще е между 12 и 40 долара.

“Мадона е модна икона и може да донесе ново вдъхновение на младите ни клиенти”, заяви директорът по

маркетинга във веригата магазини "Мейсис" Джеф Дженет.

Икона да, модна – малко съмнително, но дали ще продава – това е сигурно.

КоментариКоментари

brenda ( преди 15 години )
Ако тоалетите ще са,като тези на Лурдес - супер! Много харесвам как се облича тя.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rocksteady ( преди 15 години )
Много ми харесва стилът на Лурдес и мисля, че бих харесала моделите. Но дали някога ще ги видим в България...?
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар