Мадона не е глупава и вече усеща, че младите актуални звезди започват да превземат територията й малко по малко.
Затова, не е чудно, че Кралицата започва да гради палати в друго царство – модно.
След се захвана да рекламира тази и онази модна марка, Мадж реши, че всъщност не е лошо да създаде своя собствена.
Резултатът е колекция прет-а-порте за деца, създадена от певицата и дъщеря й Лурдес, ще бъде бъде пусната в продажба през август във веригата магазини "Мейсис" в САЩ.
Колекцията е кръстена "Материално момиче".
Панталони, тениски, сакове и други аксесоари от колекцията ще се продават в около 200 магазина от веригата и на нейния сайт.
Цената на облеклата ще е между 12 и 40 долара.
“Мадона е модна икона и може да донесе ново вдъхновение на младите ни клиенти”, заяви директорът по
маркетинга във веригата магазини "Мейсис" Джеф Дженет.
Икона да, модна – малко съмнително, но дали ще продава – това е сигурно.