Бела Хадид е поредната знаменитост, която иска да разшири бизнеса си и извън бюти индустрията. 24-годишната хубавица последва примера на много свои приятелки и влезе в бизнеса с напитки. Тя вече е сред съсобствениците на бранда Kin Euphorics, предлагащ безалкохолна адаптогенна марка напитки, която обещава да премахне стреса и да повиши настроението.
Пред Vogue хубавицата разкри, че не си спомня как за пръв път е попаднала на напитката, но вярва, че „вселената“ я поставила напитката в хладилника й през 2019 г., когато била с много напрегнат и динамичен график, който я оставял почти без сили.
И докато една от най-близките й приятелки Кендъл Дженър пусна текила 818 тази година, актрисата Кейт Хъдсън направи лейбъл за водка, а Джордж Клуни, Пи Диди, Джей Зи и дори фитнес маниака Дуейн Джонсън от години са в алкохолния бранш, Хадид ще заложи на коктейли без алкохол.
“Вече не пия толкова на социални събирания, колкото преди”, призна хубавицата. “Можеш или да изпиеш един шот уиски, за да се почувстваш по-добре за 20 минути или да пиеш Kin всеки ден и да се чувстваш добре до края на живота си”, коментира избора си за участие в бранда Бела.
Моделът дори планира да пусне нов вкус аромат на лавандула, която расте в семейното й имение в Пенсилвания.
Коментари