И малкото момиче стана жена. Това е първото, което човек си помисля, когато види корицата на немското списание Quality, защото я краси не кой да е, а прекрасната дъщеря на Мадона – Лурдес Чиконе.
Информация около присъствието й почти липсва, но се носят слухове, че това е част от рекламната кампания на очилата D&G, рекламно лице на които е прочутата й майка.
Каквато и да е причината, накарала редакторите на списанието да изберат за свое главно лице младата Лурдес, те определено не са сгрешили.
Няма нищо по-хубаво от едно свежо лице, което е и достатъчно популярно, за да продаде достатъчно бройки.
Лурдес е прекрасна, а що се отнася до Мадона, може да разгледате фотосесията й за D&G sunglasses горе, в галерията.
Коя ви се нрави повече?














Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Олимпиакос излъга Апоел в грозен мач в Атина
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
Valenc
( преди 15 години )
1 2 3
последна