Няма как да сте забравили оригиналната и доста агресивна рекламна кампания на Diesel - "Be Stupid".След като призоваха своите фенове да бъдат глупави и съответно - свободни в действията си (че кой не си е показвал бюста пред охранителна камера поне веднъж в живота?!), и тотално промениха вижданията ни за неконвенционалността в рекламата, Diesel бяха ... забранени. Официално.Стимулиращите към глупост постери съвсем наскоро бяха наградени от Фестивала на рекламата в Кан, а малко след това бяха свалени от билбордовете (но пък спокойно си седят върху страниците на Grazia и Dazed & Confused, да отбележим). От страх да не предизвикат вълни от "антисоциално поведение" сред лесно манипулируемата днешна младеж.ASA (Advertising Standards Authority, нещо като Контрол на рекламата) получила цели 33 оплаквания. Предполагаме, от тесногръди лелки, живеещи на сух режим през последното десетилетие.Чудна работа. В България набъбнали дини на всеки километър, а "на Запад" даже чувство за хумор си нямат.А сега сериозно. Причините за забраната са логични, и въпреки че ще избегнем анализирането им, само ще попитаме, чисто риторично: каква е разликата между това един тийнейджър да види постера на улицата, в интернет или върху страниците на лъскаво списание?
fallback
Diesel наградени, а след това - забранени
01 July 2010 13:19Рекламната кампания Be Stupid получи награда, след това бе свалена от билбордовете
"Да, да, покажи ги", казват Diesel. Снимка: Diesel
5 коментара
fallback