Кейт Мос прие ново предизвикателство, което няма нищо общо с модния подиум. Супермоделът е новият творчески директор на популярната диетична Кола. Веднага с встъпването й в длъжност, тя ще се заеме с кампанията на напитката „Диетична кола – обичай, каквото обичаш“.
Хубавицата е привлечена в компанията, за да допринесе със своето „уникално естетическо виждане и стил“.
Говорейки за своята нова роля Кейти сподели:
„Развълнувана съм, че ще се присъединя към семейството на диетична Кола. Обожавам всички предишни колаборации, които брандът е правил с невероятни имена в света на модата. Кампанията „Диетична кола – обичай, каквото обичаш“ ме спечели мигновено, защото аз твърдо вярвам, че с увереност и страст можеш да постигнеш и най-смелите си мечти. Като творчески директор ще се постарая да вдъхновя феновете на напитката и да отпразнуваме заедно 40-ия рожден ден на марката със стил“.
Диетичната Кола е имала съвместни проекти с дизайнера Карл Лагерфелд, който през 2012 направи дизайна на бутилката. Тогава рекламно лице на бранда беше актьорът Бен Стилър, в ролята на прочутия му герой Дерек Зулендър,